ID : 29428949
خطیب جمعه تفت خواستار شد:

دولت و مجلس پاسخ محکمی به عهدی های آمریکا بدهند


امام جمعه تفت گفت: آمریکا برای چندمین بار است که با تصویب تحریم های جدید علیه ایران، برجام را نقص می کند و به تعهد خود پشت پا می زند؛ ما از مجلس و دولت می خواهیم تا پاسخ محکمی به این عهد شکنی های آمریکا بدهد.

به گزارش یزد رسا به نقل از خبرنگار صبح تفت، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی(ع) به بیان فضائل و ویژگی های شخصیتی امام اول شیعیان پرداخت و گفت: آن چیز که در زمان حکومت حضرت علی(ع) باعث شد تا آن امام همام در اوج مظلومیت قرار گیرد، تبلیغات و بد گویی های معاویه در آن زمان بود.

حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری افزود: دستگاه رسانه ای و تبلیغاتی نفاق در آن دوران باعث شد تا مردم بعد از شهادت حضرت علی(ع) بگویند مگر علی نماز هم می خواند.

وی با بیان اینکه تاریخ باید برای ما درس عبرتی باشد، تاکید کرد: امروز اگر متوجه بدخواهی و بدگویی های دشمن نباشیم، اسلام و تشییع همچنان در مظلومیت خواهد ماند.

خطیب جمعه تفت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصویب تحریم های جدید سنای آمریکا علیه ایران، اذعان داشت: آمریکا برای چندمین بار است که با تصویب تحریم های جدید علیه ایران، برجام را نقص می کند و به تعهد خود پشت پا می زند؛ ما از مجلس و دولت می خواهیم تا پاسخ محکمی به این عهد شکنی های آمریکا بدهد.

حجت الاسلام غفوری همچنین مشاهده دوباره آفت مگس مدیترانه ای را در باغات انار تفت متذکر شد و تصریح کرد: جهاد کشاورزی باید همچکن اوایل انقلاب جهادی و مخلصانه وارد میدان شود و برای مشکلات کشاورزان چاره اندیشی کند، آفت مگس مدیترانه ای سال گذشته خسارت میلیاردی به کشاورزان تفتی وارد کرد و امسال نیز این آفت مشاهده شده است که باید با مقابله به موقع جهاد کشاورزی مانع از ایجاد خسارت دوباره به محصول انار تفت شد.

انتهای پیام/م*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.