ID : 25692756

دومین مجمع عالی بسیج مهریز +تصاویر


دومین مجمع عالی بسیج مهریز امروز ساعت 10صبح در محل سالن اجتماعات بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء سلام علیها مهریز برگزار شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، دومین مجمع عالی بسیج مهریز صبح امروز در محل سالن اجتماعات بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء سلام علیها مهریز برگزار شد.

این مجمع، همزمان با روز 9 دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در محل سالن اجتماعات بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء(سلام علیها) مهریز برگزار شد و حجت الاسلام علی برهان، امام جمعه شهرستان و فرماندار ومسئولین و رؤسای ادارات مهریز و اعضای اقشار بسیج و کارگروه های مجمع عالی بسیج مهریز در این اجلاس حضور داشتند.

در این مجمع، رییس و نایب رییس اول مجمع عالی بسیج مهریز درخصوص عملکرد اقشار و کارگروه ها و نیز طرح ها و برنامه های این مجمع در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی سخنرانی کردند.

در ادامه ضمن اجرای سرود مدافعان حرم و قرائت بیانیه این اجلاس، آقای شفیعی، معاون قرارگاه ثارالله کشور درخصوص حماسه 9 دی و اهمیت حضور مردم در مراسم این روز مطالبی عنوان کرد و بر وظایف اقشار مختلف مردم و مسئولین در زنده نگهداشتن این روز حماسی و بصیرت افزا تاکید نمود.

انتهای پیام/ج




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.