ID : 13574279
پاسخ کارشناس ارشد مشاوره تربیتی؛

دو نکته‌ای که مادران شاغل درخصوص فرزندان خود باید رعایت کنند


کارشناس ارشد مشاور تربیتی گفت: گر مادری به لحاظ فیزیکی نتواند تمام وقت خود را در کنار خانواده سپری کند، برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی ازآن باید ...

به گزارش یزد رسا، عباس درستکاردر گفتگو با یزدبانو اذعان داشت: به واسطه اهمیت حضور بانوان در اجتماع، مادران شاغل باید کیفیت حضور خود در کنار خانواده را ارتقاء بخشند.

وی ادامه داد: اگر مادری به لحاظ فیزیکی نتواند تمام وقت خود را در کنار خانواده سپری کند، برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی ازآن باید در زمان حضور هم و غم خانواده داشته باشند. گوش دادن فعال، همراهی با اعضای خانواده از جمله مسائلی است که هر مادری باید در دستور کار خود قرار دهد.

وی در خصوص نگهداری کودک توسط غیره در زمان غیاب مادر، خاطر نشان کرد: در بعضی مواقع این اتفاق می‌افتد که خانواده خود را نزد مادر بزرگ و پدر بزرگ می‌برد؛ این افراد باید در نظر داشته باشند، برخی مادر بزرگ و پدر بزرگ‌ها از شیوه فرزند‌پروری سهل‌گیر استفاده می‌کنند که این مسئله باغث می‌شود، کودک دچار تناقص شده و به تبع آن پرخاشگری کودک را به دنبال دارد.

درستکار تاکید کرد: والدین دقت کنند کسی که مسئولیت نگهداری فرزند در غیاب والدین را به عهده دارد شیوه فرزند‌پروری مورد نظر والدین را به کارگیرد.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.