ID : 29820490

دو کلام حرف جدی هادِرباش!


می خواهم دو کلمه حرف کاملاً جدی بزنم، اصلاً هر کسی هم از این حرف جدی ما برداشت شوخی و طنز بکند الهی با لابی رژیم صهیونیستی و عربی محشور بشود!

یزدرسا؛ مشغول خواب قِیلوله بودیم که صدای تلفن همراه چرتمان را پاره کرد. از  دفتر تحریریه بود گفتند آمار بازدید و کلیک و رنک الکسا به شدت افول کرده همه هم به خاطر اینکه هادِر باش کمتر منتشر می شود، سریع مطلبی چیزی قلمی کن، منتشر کنیم!

خب تقصیر خود شما هاست ما جدی جدی می نویسیم می گوید یادداشت طنز! آدم دلزده می شود، خب عزیز من حرف ما جدی است. مثلا فرض کنید کانال روابط عمومی فلان معاون قبل از ثبت جهانی یزد یک هو از هول ثبت نشدن یزد و هدر رفت سرمایه ها و کنف شدن مسئول محترم می آید و می گوید تخریب های دولت قبل مانع از ثبت جهانی خواهد شد! بعد از ثبت هم خودش را می زند به آن راه که نه خیر یزد خیلی هم خوب بود و اصلا حقش بود جهانی شود!

خب این مطلب جدی بود!

یا مثلا خود معاون می گوید اسرائیل در اعتراض به مسائلی در شهرهای فلسطین اشغالی، اعتراض کرده روابط عمومیش جوری وانمود می کند که نه! اسرائیل به ثبت جهانی یزد اعتراض داشته و آمریکا هم به خاطر همین می خواهد کمک مالی خودش را به یونسکو قطع کند! حالا اگر من هادِر باش این حرف را بزنم می شود طنز! برادر مطلب جدیِ جدی است!

یا مثلا با استناد به همین حرف ضمن تکفیر هر کسی که بگوید همه افتخار ثبت یزد متعلق به مسئولی که خلاف عرف به جای شهردار و رئیس میراث فرهنگی رفت لهستان، می گویند «همراهی داخلی با لابی رژیم صهیونیستی-عربی علیه ثبت جهانی یزد؟» کدام لابی؟! ترکیه و تونس که خودتان گفتید موافق بودند! دیگر عربهای بینوا چه گناهی کرده اند؟!

آقا می خواهم دو کلمه حرف کاملاً جدی بزنم، اصلاً هر کسی هم از این حرف جدی ما برداشت شوخی و طنز بکند الهی با لابی رژیم صهیونیستی و عربی محشور بشود! الهی به نفرین معاون زحمتکش استاندار یزد دچار شود! الهی کانال روابط عمومی معاون استاندار اعلان فوتش را منتشر کند! الهی مدیر کل قبلی میراث مثل همان ساختمان ارگ حکومتی یزد که زحمت تخریبش را تقبل کرد با لودر از رویش رد شود!

«الیوم هر کس بگوید، ثبت جهانی یزد، ساختن پُفک نمکی نیست که یک شبه اتفاق بیافتد و یک پروسه طولانی دارد که حداقل 9 سال زمان برده و آغازش هم در دولت قبل بوده، کذاب است»

به اطلاع می رساند پرونده بافت تاریخی یزد که 18 تیر ماه به ثبت جهانی رسید، کاملا در دولت تدبیر و امید و با حمایت، هدایت، عنایت و مسافرت معاون عمرانی استاندار یزد صورت گرفته و همچنین برای رسوا شدن جریان عنود صهیونیستی_داعشی_عربی باید تاکید شود که نه تنها این بافت در دولت راستگویان ثبت شده بلکه اصلاً در دولت یازدهم هم ساخته شده! اصلا به همین خاطر است که تخریب های دوره احمدی نژاد نتوانسته بر آن اثر بگذارد!

این ها همه اش جدی است، حالا شما اسم طنز روی آن می گذارید بحث دیگری است.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.