ID : 32061494
در سومین از هفته بسیج صورت گرفت

دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران بخش مروست+تصاویر


در سومین روز از هفته بسیج فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم، امام جمعه موقت مروست و جمعی از مسئولین با خانواده شهید علی برزگر و ایثارگران بخش مروست دیدار کردند.

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم، به مناسبت هفته  بسیج، مسئولین سپاه  با خانواده شهید علی برزگر  و ایثارگران بخش مروست دیدار کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم دراین دیدار گفت: خدمت به خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و عزیزانی که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند باعث افتخار و لذت‌بخش است.

آزادی نژاد گفت: هدف از این دیدار بزرگداشت یاد و خاطره‌ی ایثارگری‌های عزیزانمان در دوران دفاع مقدس است و باید با اینگونه فعالیت های فرهنگی انگیزه خود را در این زمینه تقویت کنیم.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان که از سرمایه‌های اصلی نظام انقلاب اسلامی هستند،  خدمات به‌صورت مستمر با ایثارگران گرامی و خانواده محترم آنان صورت می‌پذیرد.

سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد،  با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان و ایثارگران گفت: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

سرهنگ آزادی نژاد در پایان ضمن تقدیر از صبر و اسقامت زینب وار مادران شهدا خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.