ID : 8867818
فرماندار تفت در ستاد راهیان نور شهرستان؛

دین شهدا با گذشتن از زندگیمان نیز ادا نمی شود/ شهدا نبودند ما هم نبودیم


فرماندار تفت در نشست ستاد راهیان نور شهرستان تفت اظهار داشت: مقام و منزلت شهدا به اندازه ای است که اگر از زندگی خود هم در این راه بگذاریم باز هم نمی توانیم دین آن ها را ادا کنیم.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، فرماندار تفت در نشست ستاد راهیان نور شهرستان تفت که با حضور مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه الغدیر، معاون فرماندار، بخشداران و فرمانده ناحیه مقاومت تفت و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد با گرامیداشت یاد امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر اظهار داشت: اجرای برنامه سفرهای معنوی و فرهنگی راهیان نور نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

«محمود زارع رشکوئیه» با اشاره به آیه «وَقِفُوهُمْ إِنَّهُمْ مَسْئُولُونَ» افزود: همه ما برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مسئولیم و باید به وظیفه خود در این رابطه عمل کنیم.

وی با بیان اینکه همه دستگاهها باید هر چه در توان دارند برای برگزاری مناسب این برنامه معنوی و فرهنگی به کار گیرند، گفت: باید هرچه در توان داریم برای خدمت به شهدا بگذاریم چراکه امنیت امروز ما و اینکه ما می توانیم امروز اینجا بنشنیم و جلسه بگیریم بخاطر از خود گذشتگی شهیدان است.

زارع افزود: باید برنامه ریزی شایسته ای برای برگزاری سفرهای راهیان نور ترتیب داده شود تا ضمن ایمنی سفرها، شاهد ارائه برنامه های پربار فرهنگی و معنوی برای دانش آموزان در طول سفر باشیم.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان تفت با اشاره به خاطره ای از شفای یک بیمار سرطانی با توسل به یک شهید، تصریح کرد: مقام و منزلت شهدا به اندازه ای است که اگر از زندگی خود هم در این راه بگذاریم باز هم نمی توانیم دین آن ها را ادا کنیم.

وی با بیان این که دولت تدبیر و امید نیز برنامه و توجه ویژه ای به عرصه های ایثار و شهادت دارد و بازدید های منظم ریاست جمهوری از خانواده معظم شهدا، آزادگان و ایثارگران سرافراز نماد این برنامه هاست افزود: ترویج درست و شایسته فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده سلامت و امنیت جامعه است و می تواند نقش مهمی را در عرصه های فرهنگی بر عهده گیرد. 

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.