ID : 16164751
عضو هئیت رئیسه کمیسیون برجام مجلس:

دیپلماسی خنده در مقابل دشمنان پاسخ نمی دهد/تاریخ نشان داده آمریکایی ها فقط به منافع خودشان پایبندند


عضو هیات رئیسه کمیسیون برجام مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاریخ نشان داده آمریکایی ها به هیچ چیز جز منافع خودشان پایبند نیستند،گفت: دیپلماسی خنده بین کشورهایی مثل انگلیس و آمریکا است که با هم نزدیک هستند ولی آنها با ما دشمن هستند لذا غربی ها همیشه رفتار دوگانه دارند.

به گزارش یزدرسا ؛ حسین نجابت،عضو هیات رئیسه کمیسیون برجام مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با تهران نیوز، ضمن حمایت از دستورات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اجرای برجام در نامه به رئیس‌جمهور، گفت: ایشان در نامه خود بر اشکالات و نقاط ضعف برجام اشاره کردند و تاکید داشته اند که اعتماد بی دلیلی به آمریکا و اروپایی ها شده است.

وی با بیان اینکه در این تفاهم نامه غربی ها به هیچ وجه به کشورمان اعتماد نکردند و هر اقدامی را منوط به راستی آزمایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کرده اند، اظهار کرد: در قبال این رفتار غربی ها ما به آنها اعتماد کرده ایم در صورتی که تاریخ نشان داده آمریکایی ها به هیچ چیز جز منافع خودشان پایبند نیستند.


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: غربی ها خصوصا آمریکایی ها همیشه قوانین را زیر پا گذاشته اند و بازخوانی تجربه کشورهایی نظیر عراق، افغانستان، الجزایر، لیبی و غیره این مهم را نشان می دهد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها هم اکنون در منطقه خاورمیانه نیز در حال نقض حقوق کشورها هستند، ادامه داد: بنابراین آنها قابل اعتماد نیستند و فرمایشات رهبر انقلاب نیز این مهم را برای همه روشن می کند.


وی با تاکید براینکه باید تیمی اجرای برجام را زیر نظر داشته باشد زیرا طرف مقابل کشورمان حیله گر است، افزود: طبق گفته رهبر انقلاب پرونده pmd که بخاطر گزارش های سیاسی آژانس بین المللی انرژی اتمی سالهاست که کشورمان متهم است باید مختومه اعلام شده و بعد اقدامات مربوطه انجام شود.


نجابت خاطرنشان کرد: دیپلماسی خنده بین کشورهایی مثل انگلیس و آمریکا است که با هم نزدیک هستند ولی آنها با ما دشمن هستند لذا همیشه رفتار دوگانه دارند؛ روز ۲۰ خرداد ۸۸ اوباما نامه نوشت به رهبر انقلاب و متذکر شد که قصد براندازی نظام ایران را ندارند اما یک ماه بعد همه جانبه با حمایت های مالی و سیاسی خود بدنبال تغییر نظام و ساختار قدرت در کشورمان بودند که نشان دهنده همین امر است.


انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.