ID : 1466840
معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش وپرورش استان یزد

رأس برنامه آموزش وپرورش استان یزد؛ تکریم ارباب رجوع،‌ توجه به معیشت معلمان وتقویت منابع مالی


معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان یزد، در آیین معارفه معاون توسعه منابع و پشتیانی این اداره کل، گفت: تکریم ارباب رجوع، ‌تقویت منابع مالی و توجه به معیشت معلمان در رأس برنامه های این معاونت است.

به گزارش یزد رسا، « علی دهقان بهابادی »در آیین معارفه معاون توسعه منابع و پشتیانی این اداره کل ، گفت : تکریم ارباب رجوع ، ‌تقویت منابع مالی و توجه به معیشت معلمان در رأس برنامه های این معاونت است.

به گزارش  به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان ، زحمات پیشینیان و پیشکسوتان بعد از انقلاب در این حوزه از جمله نواب ، آخوند زاده، مهرعلی، علائی، برهانی ، جعفری، دادرس، دهقانی، شیرزاد، رحیمی نژاد و حداد را یادآور شد و افزود: اکنون که نوبت به انجام وظیفه اینجانب رسیده است امیدوارم با همراهی و همکاری همه ی تلاشگران آموزش و پرورش به ویژه همکاران این حوزه، این وظیفه خطیر را به خوبی انجام دهیم.

دهقان بهابادی، سیاست های مالی استان را تداوم خط مشی وزارت خانه، پیگیری تدابیر مدیر کل برای تقویت منابع مالی از محل منابع ملی و استانی دانست و بهینه سازی بسته های هزینه ای را یک ضرورت خواند.

وی توجه به معیشت معلمان و ارتقای وضعیت رفاهی نیروی انسانی را خاطرنشان کرد و با یادآوری نقش و جایگاه ارباب رجوع در نظام اداری ، بر ضرورت تقویت اخلاق اداری و تعظیم و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد.

علی دهقان بهابادی ، بهره مندی از نظرات ، پیشنهادات و نقطه نظرات همکاران را یک ضرورت دانست و افزود : باید زمینه تفکر منطقی انتقادی در آموزش و پرورش  ترویج گردیده تا صدای دیگران به خوبی شنیده شود.

دهقان ، بر اصلاح و بهبود روش های قبلی ، تقویت اقدامات مثبت و تلاش برای رفع نقایص تأکید کرد و گفت : با رعایت اصل صداقت، تعامل، همفکری و بهره مندی از کار گروهی و مشارکت تمامی نیروها و خرد جمعی  برای اجرای طرح ها و برنامه های  این حوزه تلاش خواهد کرد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.