ID : 14107658
امام جمعه مهردشت:

راهپیمایی روز قدس، پشتوانه امنیت کشور/تغییر موضع آمریکا در مذاکرات اخیر


امام جمعه شهر مهردشت در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: راهپیمایی روز قدس، علاوه بر اینکه اعلام انزجار از جنایت های رژیم غاصب اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین می باشد پشتوانه امنیت کشور هم هست.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه شهر مهردشت در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: امسال روز قدس در شرایطی برگزار شد که از یک طرف این ایام مقارن گردیده با سالگرد قتل عام 578 کودک مظلوم فلسطینی در غزه توسط رژیم کودک کش اسرائیل و از سوی دیگر این روزها شاهد قتل عام و کودک کشی ال سعود در یمن هستیم.

خطیب جمعه مهردشت بیان داشت: روز قدس روز فلسطین نیست روز امت اسلامی است ، روز فریاد رسای مسلمانان علیه غده سرطانی صهیونیزم است که به جان امت اسلامی افتاده است اگر چه روز قدس مخصوص ایران نیست و روز دنیای اسلام است اما ملت ما در این زمینه پیشتاز بوده است. 

حجت الاسلام علیزاده حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را کمک به حفظ دستاوردهای انقلاب بیان کرد و افزود: راهپیمایی امروز روز قدس، علاوه بر اینکه اعلام انزجار از جنایت های رژیم غاصب اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین می باشد پشتوانه امنیت کشور هم هست.

وی ضمن قدر دانی از حضور پرشور مردم مهردشت در مراسم راهپیمایی افزود: هر نفری که روز قدس به خیابان می آید به سهم خود به امنیت و حفظ دستاوردهای انقلابش کمک می کند.

علیزاده با اشاره به در روزهای پایانی مذاکرات بیان داشت: ضرب الاجل مذاکرات تا جمعه یعنی امروز بود که تا الان نتیجه ای نداشته و خبرها هم حاکی از آن است که دوباره آمریکا موضع خود را تغییر داده و زیر حرف های خود زده است.

وی تاکید کرد: غربی ها سعی دارند به نحوی ایران را تحت فشار قرار دهند که یا میز مذاکره ترک کنند یا به خواسته های زیاده خواهانه آن ها تن دهد.

علیزاده به جنگ روانی آمریکایی ها علیه ایران اشاره کرد و افزود: نیروی هوایی آمریکا جنگ روانی راه انداخته که آماده حمله به پایگاه های هسته ای ایران هستند و در صورت عدم توافق گزینه نظامی روی میز است غافل از اینکه ایران امروز یک کشور قدرتمند در دنیا است و با افغانستان و عراق متفاوت است.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها بدانند ایران دنبال بمب هسته ای نیست و برای نادبوی کشور جعلی اسرائیل نیاز به بمب هسته ای نداریم بلکه پاکسازی تل آویو از لوث وجود صهیونیست ها کار بسیارآسانی است.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.