ID : 39062031
همزمان با چهل ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد

راهپیمایی متفاوت دارالعباد یزد در ۲۲ بهمن ۹۹/ برگزاری رِژه خودرویی و موتوری در سراسر استان یزد


مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به صورت رِژه خودرویی و موتوری در شهرهای مختلف استان یزد برگزار شد.

به گزارش یزدرسا، مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مانند سال های گذشته را ندارد، به صورت رِژه خودرویی و موتوری در استان یزد همانند دیگر نقاط میهن‌مان برگزار شد.

یزد

رِژه خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در یزد از میدان امام حسین علیه‌السلام آغاز شد و مسیر حرکت خودروها، بلوار دانشجو، بلوار مدرس، بلوار دهه فجر و میدان امام رضا علیه‌السلام بود.

آیت‌الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در حاشیه حرکت نمادین خودرویی و موتوری مردم استان یزد در روز ۲۲ بهمن گفت: روز ۲۲ بهمن از یوم‌الله است که مقام معظم رهبری آن را حتی به عید غدیر تشبیه کرده‌اند، روزی که اسلام و حاکمیت خدا بر کشور حکم‌فرما و طاغوت در کشور ما ریشه‌کن شد.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن، روز استقلال ملت ایران و رهایی از یوغ استکبار و استعمار بیگانگان، و کوتاه شدن دست مستکبران و دست نشانده آنها از ایران و سرمایه‌های ایران است، پیش از انقلاب استکبار و دست نشانده آنها تمام سرمایه‌های کشور ایران را به غارت می‌بردند و در بانک‌های خارجی انباشته می‌کردند و خرج عیش و نوش خود می‌کردند در حالی که مردم ایران در روستاها با کمترین امکانات و با سختی روزگار می‌گذراندند.

محمدعلی طالبی استاندار یزد نیز در حاشیه مراسم حرکت نمادین خودرویی و موتوری به مناسبت ۲۲ بهمن ضمن تبریک سالروز پیروی انقلاب اسلامی گفت: امیداوریم یادآوری روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان‌های انقلاب ما را در مسیر تداوم انقلاب و در مسیر فعالیت‌ها و اقدامات نظام جمهوری اسلامی کمک کند.

وی ادامه داد: امیدواریم همچنان بر مدار آرمان‌های انقلاب اسلامی و در جهت خدمت به مردم عزیز حرکت کنیم و بتوانیم اهتمام جدی نسبت به رفع مشکلات مردم و چشیدن طعم شیرین انقلاب به مردم داشته باشیم و در این مسیر موفق باشیم.

ابرکوه

رِژه خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در ابرکوه ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

اردکان

رِژه خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در اردکان ساعت ۱۰ صبح آغاز شد. این مراسم از بلوار ولیعصر(عج) آغاز شد و از مسیرهای میدان امام علی(ع)، میدان امام حسین (ع)، میدان چادرملو، بلوار شهید عاصی‌زاده، میدان شهدا، میدان آیت‌الله خاتمی عبور کرد و قطعنامه پایانی نیز در میدان شفق قرائت شد.

اشکذر

رِژه خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در اشکذر ساعت ۹ از ابتدای بلوار ۴۵متری مجومرد آغاز و پس از گذشتن از مسیر خیابان آیت‌الله فیروزآبادی، خیابان امام  و خیابان آیت‌الله طالقانی در روضه الشهدای اشکذر به انتها رسید.

بافق

رِژه خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در بافق ساعت ۱۰ صبح از مقابل بسیج آغاز شد و تا میدان شهدا ادامه یافت.

بهاباد

رِژه خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در بهاباد از ساعت ۱۰ از میدان شهدای گمنام شروع و در مسیر خیابان امام خمینی (ره) پایان یافت.

تفت

رِژه خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در تفت ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

خاتم

رژه خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان خاتم نیز ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

مهریز

رِژه خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در مهریز از ساعت ۱۰ صبح از شهدای دانشگاه آزاد تا شهدای گمنام بلوار هفتم تیر برگزار شد.

میبد

رِژه خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در میبد از ساعت ۹ صبح به صورت خودرویی از محلات مختلف شهرستان آغاز شد و تا اردوگاه قدس ادامه یافت.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.