ID : 6513106
معاون رسانه مجازی سازمان صدا و سیما خبر داد

راه اندازی شبکه تلویزیون مجازی در یزد در آینده نزدیک


مردم استان یزد در آینده نزدیک می توانند با خط تلفن خانگی به شبکه مجازی یا رسانه مهر متصل شوند.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، معاون رسانه مجازی سازمان صدا و سیما در سفری به یزد ضمن بازدید از صدا و سیمای مرکز یزد و آشنایی با زیر ساخت های بخش ای تی این مرکز خبر خوش راه اندازی اولین رسانه مجازی را دراستان یزد اعلام نمود

سیاهکلی معاون مجازی رسانه ملی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به راه اندازی این سیستم توسط جوانان بصورت تمام بومی اشاره کرد و به بیان مزایا و قابلیت های این سامانه که شامل: دسترسی به آرشیو رسانه ملی، استفاده از برنامه های صدا و سیما، انتخاب موسیقی و امکانات اینترنتی دیگر در فضای مجازی می باشد، پرداخت.

آیت الله ناصری امام جمعه یزد نیز ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای مسئولین رسانه ملی در طراحی و راه اندازی این شبکه گفت: ساخت این سیستم نشان داد که جوانان ما می توانند در تمام مسائل روز دنیا پیشرفت داشته و احتیاجی به دیگران نداشته باشند.

وی راه اندازی این شبکه را در بالا بردن قدرت تشخیص و تفکر جوانان مهم دانست و بیان داشت: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب بتوان قدرت تعقل و تفکر را در جامعه بالا برد.

معاون رسانه مجازی سازمان صدا و سیما سپس در دیدار با استاندار یزد ضمن ارائه گزارشی از راه اندازی این شبکه مجازی گفت: امیدواریم با بسیج تمام نهادها و ارگانها بتوان نهضت عظیمی در تولید و محتوا در این رسانه مجازی ایجاد کرد.

میرمحمدی استاندار یزد نیز ضمن تشکر از تلاشهای مسئولین رسانه ملی گفت: این اقدام کار ارزشمندی است و با توجه به اینکه استان یزد بستر مناسبی در زمینه فناوری اطلاعات دارد می توانیم در این کار پیشتاز باشیم.

شبکه تعاملی یا همان آی پی مدیا  در فضای مجازی تکنولوژی جدیدی است که توسط سازمان صدا و سیما راه اندازی شده است و قرار است در آینده نزدیک در استان دارالعباده بعنوان اولین استان میزبان این فناوری، راه اندازی شود.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.