ID : 14929019
امام جمعه موقت مهریز:

راه عزت کشور؛ همچنان در مقاومت، دشمن‌شناسی و ولایتمداری است


حجت الاسلام عباس پور صادقی در خطبه‌های نماز جمعه مهریز تاکید کرد: راه عزت این کشور همچنان در مقاومت ، دشمن شناسی و ولایتمداری است.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز ،  حجت الاسلام والمسلمین عباس پور صادقی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: ملت ایران در 36 سال گذشته تمامی توطئه ها را با قدرت و عظمت پشت سر گداشته است .

وی ادامه داد: دشمنان برای نابودی نظام الهی ما از هیچ کوششی دریغ نکرده اند ولی همه آنها به حول و قوه الهی با شکست مواجه شده است .

امام جمعه  موقت مهریز تاکید کرد: راه عزت این کشور همچنان در مقاومت ، دشمن شناسی و ولایتمداری است .

پورصادقی گفت: در برهه کنونی دشمنان می خواهند ذهن و فکر امت اسلام را از اسرائیل غاصب منحرف کنند و با ایجاد اختلاف به اهداف خویش برسند .

امام جمعه موقت مهریز تصریح کرد: راه اندازی و حمایت مادی و معنوی از سلفی ها ، داعش و تکفیری ها یک توطئه برای خدمت به اسرائیل غاصب و آمریکااست .

پورصادقی در ادامه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت (ع) اشاره و گفت: ایحاد تفرقه بین امت اسلام با راه اندازی تکفیری ها و داعش هدف اصلی دنیای استکباری است .

امام جمعه موقت مهریز در ادامه به هفته دولت اشاره و گفت: شهیدان رجایی و باهنر نقش مهمی در تحولات انقلاب اسلامی داشته اند و باید همواره یاد و خاطره آنها در اذهان زنده بماند.
 

وی ادامه داد: این دو شهید والامقام در راه دین و تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی توسط منافقان کوردل وابسته به آمریکا مظلومانه به فوز عظیم شهادت نائل آمد و همواره الگوی مسوولان هستند .
 

امام جمعه موقت مهریز خاطر نشان کرد: نام شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهید اندرزگو همواره در تاریخ این کشور و بین ملت فهیم ما می درخشد و فراموش ناشدنی است .
 

پورصادقی تاکید کرد: باید همواره به مردم و جامعه اسلامی خدمت کرد و این یک وظیفه بزرگ و همیشگی برای مسوولان اجرایی است که قدر خدمت گذاری به مردم را بدانند .
 

امام جمعه موقت مهریز همچنین به روز جهانی مسجد و بسیج مسجد و محلات اشاره و به تفصیل در خصوص علت نامگذاری این روز و جنایات غاصبان صهیونیستی و لزوم حضور جوانان در مساجد سخنرانی کرزد .
 

پورصادقی همچنین به روز پزشک و روز داور سازی و نقش پزشکان در خدمت به مردم و رعایت حال آنها را در هر شرایطی مورد تاکید قرار کرد .
 

امام جمعه موقت مهریز به سخنان مقام معظم رهبری در جمع علمای اسلام و به اهداف دشمنان در ایجاد اختلاف بین امت اسلام اشاره و خواستار هوشیاری در این موضوع مهم شد .
 

پور صادقی در ادامه به توطئه های دشمنان در ابعاد مختلف علیه انقلاب اسلامی و داشتن بصیرت اشاره کرد . 

وی در ابتدای خطبه های نمازجمعه این شهر در خصوص رعایت تقوای الهی و انس الفت جوانان با قرآن مطالبی ایراد کرد .  




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.