ID : 40096881
مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد:

رزمایش جهادگران فاطمی در استان یزد تا پایان شهریور ماه ادامه دارد


صادقی گفت: اصل هدف برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، خدمت به محرومین و توسعه گفتمان حرکت جهادی در مدیریت کشور است.

سرهنگ مجید صادقی مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا پیرامون برگزاری رزمایش فاطمی در یزد و آثار آن گفت: رزمایش جهادگران فاطمی در سالروز تشکیل بسیج سازندگی در همه کشور و از جمله در استان یزد با رمز یا فاطمه الزهرا آغاز شد؛ مرحله اول این رزمایش 10 روز بود اما در مراحل بعد تا آخر تابستان ادامه دارد.

وی افزود: در جریان برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، بسته کاملی از خدمات اعم از عمرانی، فرهنگی، آموزشی، خدمات مؤمنانه مانند جهیزیه، بسته‌های معیشتی، پزشکی، دامپزشکی، پیراپزشکی و امثالهم به جامعه هدف ارائه شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه در 10 روز مرحله اول رزمایش، پویش‌های مختلف مانند پویش نذر خون برپا شد، اظهار داشت: یکی دیگر از اقدات تشکیل قرارگاه های شهرستانی بود به طوری که در هر شهرستان یک قرارگاه تشکیل شد و بر اساس جلسات شهرستانی که با حضور فرماندار گرفته شده بود یک یا چندین نقطه محروم شهرستان شناسایی شد و جهادگران طی 10 روز به آنجا رفتند و خدمات ارائه کردند و کلیه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت درگیر این موضوع شدند.

صادقی خاطرنشان کرد: یک اقدام دیگری که در یزد انجام شد، تشکیل قرارگاه استانی بود که این قرارگاه شهرستان خاتم را به عنوان منطقه محروم انتخاب کرد و در طول چهار روز، 300 نفر جهادگر به شهرستان خاتم اعزام شدند و در تمام زمینه‌های مختلف در این شهرستان خدمات ارائه دادند.

وی عنوان کرد: مرحله اول رزمایش 10 روز بود که به اتمام رسید اما گروه‌های جهادی کار خودشان را تا آخر شهریور ادامه می‌دهند، نیمه‌شهریور ما ان‌شاالله برنامه شکوه هجرت را خواهیم داشت و از گروه‌های جهادی برتری که طی این مدت زحمت کشیده‌اند قدردانی خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد تأکید کرد: اصل هدف برگزاری این رزمایش، خدمت به محرومین و توسعه گفتمان حرکت جهادی در مدیریت کشور است و البته در کنار این، تمرین کار گروهی و قرارگاهی نیر مدنظر است.

صادقی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم دیگری که دنبال می‌شود تربیت افرادی با روحیه جهادی برای اهداف مهم‌تر است و البته معتقدم درمرحله اول این رزمایش ما به همه اهداف موردنظرمان رسیدیم و بازخورد بسیار خوبی هم در بین مردم و هم در بین دستگاه‌های مسئول داشت و آن‌ها هم از این رخداد راضی بودند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.