ID : 39089472
رئیس سازمان بسیج علمی یزد:

رسالت بسیج علمی حل مسائل و معضلات کشور است


میرقانعی گفت: رسالت ما حل مسائل و معضلات کشور است. لذا اگر کسی ابداع و اختراعی دارد که می‌تواند منجر به حل مسائل استان شود از آن استقبال می‌کنیم.

به گزارش یزدرسا؛ رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد شب گذشته در  وبینار "به سوی موفقیت" اظهار کرد: بسیج علمی و پژوهشی در سال ۸۷ به منظور شبکه سازی، منسجم سازی و همگرایی فعالیت های اقشار مختلف دانشور در بسیج تاسیس شد.

سیدمحمد میرقانعی افزود: وجود رتبه های برتر در کنکور در سالیان متمادی از جمله فرصت هایی است که کمتر غنیمت شمرده شده و از ظرفیت آن بهره کمی برده ایم. همچنین وجود پارک علم و فناوری، خانه نخبگان، مجموعه های متعدد و شرکت های دانش بنیان نیز فرصت ارزشمندی برای یزد است.

وی تاکید کرد: هم اکنون در خانه نخبگان  بسیج علمی استان یزد ۱۳ کارگروه  و ۲۴ پایگاه علمی در حال فعالیت های علمی هستند. از سوی دیگر وجود 2 مرکز رشد بسیج علمی در استان فرصتی برای دانشجویان است که از این ظرفیت استفاده کافی را ببرند.

میرقانعی گفت: رسالت ما حل مسائل و معضلات کشور است. لذا اگر کسی ابداع و اختراعی دارد که می‌تواند منجر به حل مسائل استان شود از آن استقبال می‌کنیم. در این راستا امکان حداکثر خروجی و به عبارتی تجاری شدن محصولات نیز وجود دارد.

وی بیان داشت: اگر افراد در این راستا طرحی داشته باشند می‌توانند از حمایت‌های مادی و معنوی و علمی ما بهره مند شود. میرقانعی در پاسخ به سوالی در مورد نحوه اعطای کسری خدمت با ارائه پروژه گفت: دانشجویان مقطع ارشد و بالاتر اگر طرح نوآورانه ای دارند که بتواند مشکلی از مسائل استان به خصوص در بخش های صنعت، آب و کشاورزی را حل کند می توانند تا ۶ ماه از کسری خدمت استفاده کنند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.