ID : 1026340
محمدرضا عارف:

رسانه‌های اصلاح‌طلب بهانه به دست ندهند/ از سرمقاله بسیار متأثر شدم


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مردم کشور ما سخت پایبند به اعتقادات دینی و باورهای مذهبی خود هستند و رسانه‌ها باید در انتشار این‌گونه مطالب دقت لازم را بکنند.

به گزارش یزدرسا به نقل از تسنیم، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه شورای مشورتی بنیاد امید ایرانیان با اشاره به انتشار مقاله‌ای در یکی از رورنامه‌های کشور گفت: انتشار این مقاله آن‌هم در آستانه عید غدیر خم به‌دلیل سهل‌انگاری متولیان این رسانه باعث ناراحتی جامعه متدینین و شیفتگان امام علی(ع) شده است و این‌جانب هم بعد از خواندن این مقاله بسیار متأثر شدم.

وی افزود: مردم کشور ما سخت پایبند به اعتقادات دینی و باورهای مذهبی خود هستند و رسانه‌ها باید در انتشار این‌گونه مطالب دقت لازم را بکنند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه متأسفانه جریان رقیب اصلاحات هم به‌دنبال بهره برداری از برخی سوژه‌هاست، خاطرنشان کرد: رسانه‌های اصلاح‌طلب باید هوشمندانه عمل کنند و بهانه به دست جریاناتی که به‌دنبال هجمه علیه جریان اصلاحات هستند ندهند.

عارف با اشاره به مطالب برخی سایت‌های خبری که بعضی از رسانه‌ها را منتسب به او می‌کنند، تأکید کرد: شخصاً صاحب رسانه‌ای نیستم و تنها مطالبی که در سایت شخصی من منتشر می‌شود، مورد تأیید است.

وی با بیان "به محدودیت‌ها وسختی کار اطلاع رسانی و خبری واقفم" تأکید کرد: فضای کشور نیازمند آرامش و وحدت است و نباید جریان‌های مختلف سیاسی و رسانه‌های آنها به‌دنبال سایش‌های بیهوده سیاسی باشند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با توصیه به رسانه‌ها و صاحبان قلم مبنی بر رعایت کردن مسائل مربوط به اعتقادات دینی و عقیدتی مردم، گفت: نباید با انتشار مطالبی در رسانه‌های اصلاح‌طلب که با اصول عقیدتی شیعیان در تناقض است زمینه را برای بهره برداری مخالفان اصلاحات فراهم کنیم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.