ID : 38407822
امام جمعه بهاباد:

رسوایی مدعیان حقوق بشر در غرب با توهین به پیامبر اکرم (ص)


امام جمعه بهاباد گفت : توهین به مقدسات اسلام و قرآن کریم از سوی غربی‌ها در کشورهای سوئد و فرانسه رسوا کننده مدعیان حقوق بشر است.

به گزارش یزدرسا؛ حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در خطبه های این هفته نماز با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص)  اظهارداشت : اهانت به ساحت مقدس پيامبر مكرم اسلام(ص) نشانه عجز مستكبران در برابر دين اسلام و قرآن است و امروز دفاع از ساحت مقدس پيامبر(ص) به معنای دفاع از تمامی مقدسات پيامبران الهی است.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه امروز ارزشهای غربی به بن بست رسیده است گفت : امروزارشهای غربی به بن بست رسیده و ارزشهای اسلامی بلائی شده برای مقابله با ارزشهای غربی .

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه این تحرکات ظالمانه حرمت شکنی تمام ادیان توحیدی و پیامبران الهی است، افزود: وظیفه تمامی آزادی خواهان است که در مقابل این جسارت بایستند.

ابراهیمی بشکانی با اشاره به اینکه این اقدامات و توهین ها علیه رسول خدا هرگز راه به جایی نخواهد برد، گفت: بی گمان توهین و هتاکی علیه اسلام و عقاید مسلمانان توسط دشمنان دین خدا هرگز نمی تواند موفق باشد زیرا وعده الهی می گوید که جهان در نهایت در دست حق پرستان خواهد بود.

وی با اشاره به توهین یک نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام گفت: بسیاری در طول تاریخ اراده کرده‌اند نور خداوند و پیامبر را خاموش کنند که هیچ گاه به جایی نمی‌رسند زیرا خداوند اراده کرده نور خود را بر مردم بتاباند و اراده خداوند بالاتر از همه اراده هاست.

ابراهیمی بشکانی بیان کرد: اگر نشریه‌ای به خود اجازه می‌دهد به ساحت پیامبر توهین کند برای این است که 1400 سال تلاش می‌کنند جهل را بر عالم حاکم کنند تا نگرش مردم را نسبت به اسلام تغییر دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان غربی نظام انقلاب اسلامی از اسلام ناب محمدی در هراسند افزود: اسلامی که امروز در دنیا از سوی ایران مطرح شده و به نام اسلام ناب محمدی به نام یافته است دشمنان غربی و قسم‌خورده جمهوری اسلامی از این اسلام در هراسند و ایران هراسی را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند

خطیب جمعه بهاباد با اشاره به اینکه این نخستین باری نیست که خباثت و دشمنی استکبار جهانی به مبانی دینی و اسلامی نمایش داده می‌شود گفت: امت بیدار اسلام هرگز در برابر این‌گونه اقدامات شرمانه ساکت نمی‌نشیند.

امام جمعه بهاباد اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) رامحکوم کرد و گفت : اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله نشان‌دهنده عجز دشمنان مقابل مسلمانان است.

درپایان نمازگزاران جمعه بهاباد با سردادن شعارهائی هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبرگرامی اسلام را به شدت محکوم کردند .

انتهای پیام /




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.