ID : 14737771
مدیر کل کتابخانه های استان یزد:

رسيدن به وضعيت مطلوب کتابخانه‌ها در اشکذر نيازمند کمک همگاني است


مدیر کل کتابخانه های استان یزد رسيدن به وضعيت مطلوب کتابخانه ها را نيازمند کمک تمام دستگاه های دولتی دانست و گفت: باید با برنامه ریزی جامع به اهداف ترسیم شده برای کتابخانه های شهرستان دست یابیم.

به گزارش یزد رسا به نقل از  نسیم صادق، مدیر کل کتابخانه های استان یزد صبح امروز در نشست مشترک نهادهای کتابخانه شهرستان اشکذر با اشاره به اهمیت و نقش کتاب خوانی در جامعه اظهار داشت: باید شرایط لازم برای آشنایی و انس هرچه بیشتر مردم با کتاب فراهم شود.

"دوست فاطمی ها" ، مدیر کل کتابخانه های استان یزد سرانه کتابخانه های موجود در اشکذر را مناسب دانست و گفت: اشکذر با 7 کتابخانه که شامل 3 کتابخانه شهری، 3 کتابخانه روستایی و یک کتابخانه مشارکتی است سهم خوبی از نظر فضای کتابخانه ای را به خود اختصاص داده است.

وی به عضویت درآمدن افراد در کتابخانه ها را نیازمند توجه بیشتری دانست و تصریح کرد: کتابخانه ها باید تمام اقشار جامعه، از کودکان تا بزرگسالان را به خود جذب کند.

دوست فاطمی ها، کتابخانه های اشکذر را دارای استانداردهای لازم تعریف شده معرفی کرد و از مسئولین شهرستان خواست تا با اتخاذ رویکرد های مناسب فرهنگ کتابخوانی را هرچه بیشتر در جامعه تقویت کنند.

وی رسيدن به وضعيت مطلوب کتابخانه ها را نيازمند کمک تمام دستگاه های دولتی دانست و گفت: باید با برنامه ریزی جامع به اهداف ترسیم شده برای کتابخانه های شهرستان دست یابیم.

"حفیظی" رئيس اداره کتابخانه هاي عمومي اشکذر نيز با ارائه گزارش وضعيت کتابخانه هاي عمومي شهرستان به تشريح توانمندي ها، استعدادها و نيازمندي هاي شهرستان اشکذر پرداخت و با اشاره به طرح هاي اجرا شده در سال هاي 93 و چهارماهه اول94، آمادگي خود را جهت اجراي هرچه بهتر برنامه هاي امسال اعلام کرد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.