ID : 6983606
فرماندار خاتم خواستار شد

رسیدگی فوری شرکت آب روستائی استان یزد به مشکلات آب شرب روستاها


فرماندار خاتم ازشرکت آب روستائی استان یزد نسبت به کم توجهی به مشکلات آب شرب روستاها گلایه کرد و گفت : از این شرکت درخواست داریم تا هر چه سریعترنسبت به رفع این مشکل، تدابیرلازم را اتخاذ کنند .

به گزارش یزدرسا به نقل ازطنین خاتم محمد زاده رحمانی درجمع خبرنگاران، با بیان اینکه مشکل آب شرب مردم روستاهای این شهرستان در حال حاضر جدی است، ضمن گلایه ازشرکت آب روستائی استان یزد  نسبت به کم توجهی به این موضوع، از آن شرکت خواست تا هر چه سریعترنسبت به رفع این مشکل تدابیرلازم را اتخاذ نماید .

فرماندار خاتم  افزود: تفاوت ما با شهرستان های دیگر استان این است که در خاتم منایع آب زیرزمینی غنی و چاه های حفر شده برای روستاهای مذکور هم پر آب است ولی این چاه ها و سیستم آبرسانی آن تجهیز نشده و مشکلات را برای  مردم به وجود آورده است که البته  این موضوع  ازسوی فرمانداری شهرستان، در دست پیگیری است وامیدواریم این مشکل به زودی مرتفع شود.  

این مسئول همچنین در خصوص تامین آب مورد نیازاحشام و دام مردم این مناطق تصریح کرد: با عنایت به پیگیری های انجام شده، این موضوع ازطریق سازمان جهاد کشاورزی استان تامین اعتبار شده ودرحال انجام است.

زاده رحمانی اظها رامیدواری کرد: با تشکیل شورای عشایری استان و  مصوب شدن چارت سازمانی اداره عشایر شهرستان خاتم مشکلات بخش عشایرمنطقه به حداقل برسد.




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 4.0 stars out of 5.