ID : 24779759
آیت الله ناصری:

رشد خانواده بسیج؛ کلیدی ترین وظیفه امروز بسیجیان است


آیت الله ناصری کلیدی ترین وظیفه امروز بسیجیان را رشد خانواده بسیج عنوان کرد و گفت: بسیجیان باید با کسب علم، دانش و با اخلاق و رفتار دینی در جذب آحاد مردم و به ویژه جوانان به این نهاد مقدس تلاش کنند.

به گزارش یزدرسا به نقل از یزدامروز صبح امروز جمعی از بسیجیان استان یزد  با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله ناصری بااشاره به فلسفه تشکیل بسیج از دیدگاه امام راحل گفت: تشکیل بسیج یک ایده کم نظیر در دنیا بود که مردم را در حفظ خود و حاکمیت سهیم کرده است.

ناصری وظیفه بسیج را کمک به ساخت و سازو آبادانی کشور،حفظ امنیت کشور و نجات بشریت از هلاکت دانست و اظهارداشت:بسیج  یک نهاد همگانی است که باید همه جامعه از هر قشر و حرفه ای در آن حضور داشته باشد و نباید خود را محصور به عده ای خاص کند و حتی باید برای جذب و آگاهی دادن به افرادی که از سر ناآگاهی با نظام مخالفت می کنند برنامه داشته باشد.

وی کلیدی ترین وظیفه امروز بسیجیان را رشد خانواده بسیج عنوان کرد و گفت: بسیجیان باید با کسب علم، دانش و با اخلاق و رفتار دینی در جذب آحاد مردم و به ویژه جوانان به این نهاد مقدس تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنانش با تا کید بر این نکته که همه افراد در کشور باید نسبت به مسائل جامعه احساس مسئولیت کنند گفت: در کشورهای غربی مردم در زمینه مشارکت در امور کشورشان سهیم نبوده و دولتمردان غربی هر کاری دلشان می خواهد انجام می دهنداما در ایران به برکت نظام مقدس اسلامی مردم صاحیان اصلی حکومت هستند و در تصمیم گیری ها نقش موثر دارند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در انتخابات  آمریکا خاطر نشان کرد: مردم آمریکا در انتخابات اخیر نشان دادند که از سیاست های دولتمردان خود به ستوه آمده اند هرچند که دولتمردان این کشور هیچ اهمیتی برای مردم خود قائل نیستند.

امام جمعه یزد دنیای غرب را دنیایی تهی از معنویت خواند و ابرازداشت : دنیای غرب امروز به دنبال تحقق خواسته های  مادی و نفسانی خود از هر طریق ممکن بوده ودر این مسیر قربانی کردن کمال انسانی  را در دستور کار خود دارد.

ناصری در پایان حضرت زینب را بهترین الگوبرای حفظ روحیه انقلابی گری دانست و گفت: باید با توکل بخدا و حفظ روحیه انقلابی گری در مقابل دشمن ایستادگی کرده و روحیه خود را نبازیم و نگذرایم با دشمنان با ایجاد احساس نا امیدی در جامعه به خواسته های نامشروع خود برسند.

 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.