ID : 30614966
رئیس شورای شهر هرات:

رضایت از عملکرد موفق دلیل ابقا شهردار هرات است


رئیس شورای شهر هرات گفت: رضایت از عملکرد و مدیریت موفق دلیل ابقا شهردار هرات است.

به گزارش یزدرسا، رئیس شورای اسلامی شهر هرات در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم اظهار داشت: شورای شهر یک نهادی اجتماعی و فعالیت در آن یک کار گروهی است بنابراین در مجموعه شورای شهر آنچه باید مدنظر باشد داشتن تعامل و وحدت است که باعث توسعه و اعتماد سازی می شود..

کرامت تیموری گفت: روحیه اتحاد و وحدت در میان نمایندگان شورا باید مستحکم و پابرجا بماند تا نتیجه این اتحاد به تعامل و همکاری و در نهایت کار و تلاش منجر شود.

وی با اشاره به رأی قاطع اعضای شورا در خصوص ابقا شهردار،خاطر نشان کرد: با توجه به فعالیت دو ساله شهردار سابق شهر و نحوه مدیریت ایشان، در نخستین جلسه رسمی شورای دوره پنجم، با رای قاطع اعضای شورا، علی صادق زاده در سمت شهردار هرات ابقا شد.

رئیس شورای اسلامی هرات افزود: صادق زاده در مدت دوسال خدمت در مجموعه شهرداری،در زمینه نحوه مدیریت و اجرای کارهای عمرانی موفق عمل کرده است و یکی از علل ابقا وی نیز همین مورد است.

تیموری گفت: مردم از اعضای جدید شورای پنجم انتظار دارند که با وحدت، یکدلی و یکرنگی به توسعه، پیشرفت و آبادانی شهر کمک کنند و به جز منافع مردم و شهر به چیز دیگری نیندیشند و مصلحت اندیشی و منافع و مصالح مردم را در راس امور خود قرار دهند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.