ID : 11898576
گزارش / خاتم پتانسيل بالايي براي جذب مسافر و توریست دارد

رضایت نسبی مسافرین نوروزی از امکانات شهر هرات


یکی از مسافران نوروزي كه به شهرستان خاتم سفر كرده‌ از امكانات موجود و خدمات ارائه شده ابراز رضايت نسبی كرد و اظهار داشت : شهرستان خاتم می تواند دارای امکانات و تسهیلات مناسب تری برای رفاه حال مسافران از قبیل اقامتگاه ،هتل و مهمانسرا باشد.

به گزارش یزد رسا به نقل از طنین خاتم،شهرستان خاتم یکی از  مقاصد تفریحی، گردشگری مورد نظر مسافران در ایام نوروز است، مسافران از نقاط مختلف کشور در این ایام  به شهرستان خاتم سفر کرده اند  تا در مکان های تفریحی بهار فاطمی را سپری کنند.

طی روزهای اخیر نیز شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی در شهرستان بوده ایم که روز به روز به میزان این مسافران اضافه می شود و تمامی دستگاه های اجرایی نیز در تلاش هستند که تا بهترین خدمات را به مسافران نوروزی ارائه دهند.

 

یکی از مسافران نوروزي كه به  این شهرستان سفر كرده‌ امروز در گفتگو با طنین خاتم، از امكانات موجود و خدمات ارائه شده ابراز رضايت نسبی كردند و اشاره به این موضوع داشتند که این شهرستان می تواند دارای امکانات و تسهیلات مناسب تری برای رفاه حال مسافران از قبیل اقامتگاه ،هتل و مهمانسرا باشد.

 

یکی دیگر از مسافرین گفت: امکانات و اطلاع رسانی خوبی در ورودی شهر برای مسافران وجود دارد.

 

داود رستمی از استان تهران در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم، گفت: : از زمانی که به شهرستان خاتم آمده ایم با مشکل خاصی روبرو نشده ایم و طبق ارزیابی کوتاهی که داشته ام تمامی شرایط آماده است که چند روزی از بهار فاطمی را در این شهر با موفقیت سپری کنیم.

 

تعدادي از مسافران نوروزي با تاکید بر اینکه در ایام بهار فاطمی بهترین مکان تفریحی سرچشمه نهرمسیح شهر هرات می باشد،تصریح کردند:امکانات و امنیت نسبتا خوبی برای رفاه حال مسافران   نوروزی پیش بینی شده است

 






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.