ID : 10400427
امام جمعه اشکذر تاکید کرد

رفتار توهین‌آمیز فتنه‌گران در عاشورای حسینی نشان از یزیدی بودن آن ها است


امام جمعه اشکذر تاکید کرد: فتنه‌گران با رفتار توهین‌آمیز خود در روز عاشورای حسینی و آتش زدن پرچم‌های حسینی، نشان دادند که شعار آنها این است که آن‌ها یزیدی هستند نه حسینی.

به گزارش یزد رسا، امام جمعه اشکذر در مصاحبه با خبرنگار نسیم صادق، در خصوص وقایع فتنه 88 و حماسه "9 دی" اظهار داشت: در تاریخ انقلاب اسلامی همواره افراد معاند داخلی به کمک اپوزوسیون‌های بیگانه سعی در طرح توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند و مردم بزرگ ایران نیز در مقابل آنها همواره با بصیرت خود نشان داده‌اند این انقلاب هیچ گاه زمین نمی‌خورد و تا ظهور امام زمان (عج) پا برجا خواهد ماند.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" امام جمعه اشکذر با اشاره به وقایع فتنه 88، اظهار کرد: تشکیل کمیته صیانت از آراء، اعلام پیروزی یکی از نامزدها قبل از اتمام شمارش آراء و ادعای تقلب در انتخابات، سه کلید فتنه‌گران بود که با استفاده از آنها با وجود نصایح دلسوزانه و پدرانه رهبر انقلاب، با صدور بیانیه‌ها مردم را به خیابان‌ها دعوت می‌کردند.

وی افزود: فتنه‌گران با رفتار توهین‌آمیز خود در روز عاشورای حسینی و آتش زدن پرچم‌های حسینی، نشان دادند که شعار آنها این است که آن‌ها یزیدی هستند نه حسینی.

امام جمعه اشکذر با بیان این‌که، هدف فتنه‌گران، بدبین کردن مردم و جامعه اسلامی نسبت به نظام جمهوری اسلامی و ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی بود، گفت: وقاحت و جسارت این افراد خودفروخته به اندازه‌ای رسید که نه تنها به نصیحت‌های رهبری و بزرگان گوش ندادند بلکه با کارهای خود به مقدسات مردم نیز توهین کردند و این اعمال، خون مردم غیور ایران را به جوش آورده و کاسه صبر آنها را لبریز کرد و بدین ترتیب حماسه عظیم 9 دی رقم خورد.

طالبیان با اشاره به این‌که، افراد دستگیر شده در اعترافات خود اقرار کرده‌اند که دست بیگانگان در ایجاد فتنه دخیل بود، گفت: مردم با حضور خود در 9 دی سال 88 نشان دادند که اگر باز فتنه‌گری بخواهد توطئه‌ای علیه نظام انجام دهد، مردم با اقتدار جلوی آنها را خواهند گرفت و مشت محکمی بر دهان بیگانگان خواهند کوبید.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.