ID : 1025599
رئیس شورای هماهنگی استان یزد:

رفع تحریم ها با حذف شعار "مرگ بر آمریکا" ساده لوحی است +مسیرهای راهپیمایی13 آبان در یزد


رئیس شورای هماهنگی استان یزد گفت: ساده لوحانه است که ما برداشت کنیم که با حذف شعار "مرگ بر آمریکا" آمریکا از مخالفت و دسیسه های علیه نظام عقب نشینی کند.

به گزارش یزد رسا، رئیس شورای هماهنگی استان یزد در حاشیه مراسم بزرگداشت 13 آبان که در ستاد فرماندهی سپاه الغدیر در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر، اظهار داشت: یکی از خصویات انقلاب  مبارزه با زور و ستم است و تا زمانی که در دنیا زور و فتنه برقرار باشد بنابر نثر سریع قرآن این مبارزه ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی با بیان اینکه تبلور کبر و نفرت در سردمداران آمریکا هویدا است، افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند "آمریکا به علت اینکه دارای خلق و خوی استکباری و برتر بینی می باشد، غیر قابل اعتماد می باشد" و بر همین اساس شعار ملت ما و انقلاب، مرگ بر استکبار و مرگ برآمریکا است.

وی با اشاره به اینکه عده ای در صدد حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند، گفت: با توجه به مذاکراتی که درآمریکا برگزار شد و عده ای ساده لوح برداشت کردند که آمریکا در صدد است حقوق هسته ای ایران را به رسمیت شناخته و تحریم های ظالمانه را علیه ایران را بردارد و از اینجا که رئیس جمهور آمریکا بعد از مصاحبه در کاخ سفید داشت، خلاف این مسئله اثبات شد و تشدید بر تحریم ها در صحبت ها زمزمه شد.

فخرالدینی تصریح کرد: ساده لوحانه است که ما برداشت کنیم که با حذف شعار "مرگ بر آمریکا" آمریکا از مخالفت و دسیسه های علیه نظام عقب نشینی کند.

وی در ادامه به بیان برنامه های 13 آبان در استان یزد پرداخت و گفت: امسال نیز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 13 آبان برگزار می شود که در استان یزد نیز مردم همیشه در صحنه درالعباده به ویژه قشر دانش آموز در این راهپیمای شرکت خواهند کرد.

فخرالدینی با اشاره به مسیر راهپیمایی این روز در یزد اذعان داشت: راهپیمایی در شهرستان یزد از مسیر خیابان های امام، قیام و سلمان فارسی آغاز می شود و در میدان امیر چخماق اجتماع صورت خواهد گرفت.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.