ID : 8564631
مسؤول برگزاری مسابقات قران و نهج البلاعه شرکت نفت جنوب شرق؛

رقابت بیش از 100شرکت کننده قرآنی از سه استان در یزد


سرپرست روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب شرق کشور در حاشیه برگزاری بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن، تفسیر و نهج البلاغه این شرکت در شهر دالعباده گفت : از مجموع 122 نفر شرکت کننده از سه استان کشور، 67 نفر از بانوان قرآنی مقاطع پیش دبستانی تا دانشگاهی هستند.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزدبانو، مرحله نیمه نهایی بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن، تفسیر و نهج البلاغه کارکنان شرکت نفت منطقه جنوب شرق در یزدبرگزار شد.

 

 

مجید شهیدی، رییس امور فرهنگی روابط عمومی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران درآغاز این مراسم گفت: این مسابقات در نه منطقه کشور در شهرهای اراک، ساری، اصفهان، تبریز، شیراز ، اهواز ، همدان ، یزد و تهران  برگزار خواهد شد که یک هزار و 70 نفر به رقابت با هم می پردازند.

وی اظهار داشت: ترویج و گسترش فرهنگ غنی قرآنی و نهج البلاغه در بین کارکنان و اعضای خانواده آنان هدف اصلی برگزاری این مسابقات است.

 


 

*رقابت 67 نفر از بانوان در این دوره از مسابقات 
سرپرست روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب شرق کشور  نیز در این مراسم گفت:  در این دوره از مسابقات  122 نفر  حضور دارند که از این تعداد 67 نفر خانم و 55 نفر از آقایان هستند.
علیرضا سنگکی زاده افزود: شرکت کنندگان این دوره از مسابقات در هفت گروه و در رشته های نهج البلاغه، حفظ ، قرائت، تفسیر، ترتیل، روانخوانی و اذان به رقابت با یکدیگر می پردازند.
وی ادامه داد: در این مسابقات استان های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و یزد حضور دارند و مسابقات در دو بخش شفاهی برگزار شد.
سرپرست روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب شرق کشور گفت: افراد برتر این دوره از مسابقات به مرحله نهایی که بهمن ماه در مشهد برگزار می شود، اعزام خواهند شد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.