ID : 9521507
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

روابط عمومی ها هنر برقراری ارتباط غیرکلامی را در خود پرورش دهند


عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد در نشست آموزشی روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی ها باید به عنوان پرچمداران سازمان هنر برقراری ارتباط کلامی و غیرکلامی را در خود پرورش دهند.

به گزارش یزد رسا، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد در نشست آموزشی روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی ها باید به عنوان پرچمداران سازمان هنر برقراری ارتباط کلامی و غیرکلامی را در خود پرورش دهند.

دکتر سیدمجتبی یاسینی اردکانی روانپزشک و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد در نشست آموزشی روابط عمومی ها در مورد سلامت روان در روابط عمومی ها خاطرنشان کرد: از اجزای مهم روابط عمومی هنر برقراری ارتباط و مردم داری است.

وی با تاکید بر این به منظور برقراری ارتباط باید ارتباط کلامی و غیرکلامی را تقویت کرد افزود: در مقایسه بین مردان و زنان در برقراری این دو نوع ارتباط، زنان در ارتباط غیرکلامی تیز تر و متبحر تر هستند.

دکتر یاسینی ادامه داد: روابط عمومی ها باید به عنوان پرچمداران سازمان هنر برقراری ارتباط کلامی و غیرکلامی را در خود پرورش دهند از طرف دیگر این نوع ارتباط بر حسب ذات، جنسیت و تجربه افراد متفاوت است.

این روانپزشک با بیان این که هنر غیرکلامی بر اساس تجربه حاصل می شود افزود: در ارتباط کلامی با مدیریت کردن دانش، می توان به صورت فنی صحبت کرد.

وی با تاکید بر این که افراد در این پست سازمانی در برخورد با مراجعه کنندگان باید قاطعیت و خونسردی خود را حفظ کنند توصیه کرد: همچنین ضمن داشتن نگرش مثبت از پیش داوری بپرهیزید.

گفتنی است دکتر محمدرضا آقایی میبدی مدیر مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت یزد در این نشست بر اصلاح فرهنگ تغذیه ای به منظور پیشگیری از دیابت در افراد تاکید کرد و افزود: افزایش فعالیت بدنی،جایگزین کردن روغن هسته انگور و روغن زیتون در سبدغذایی و غیره  از روشهای پیشگیری از بیماری دیابت محسوب می شود.

وی با بیان این که یک فرد دیابتی نیازمند یک سبک زندگی دیابتی است عنوان کرد: یک فرد دیابتی باید علاوه بر رژیم غذایی سالم از جوراب و کفش مناسب نیز استفاده کند.

آقایی باتاکید برکنترل دیابت در دوران بارداری گفت: در صورت عدم رعایت نکات توصیه شده تویط پزشک در این دوران مشکلات عدیده ای برای نوزاد به وجود خواهد آمد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.