ID : 3688565
درگردهمائی مسئولان روابط عمومی شهرستان بهاباد؛

روابط عمومی کمیته امداد به عنوان روابط عمومی برتر بهاباد در سال92 شناخته شد


درگردهمائی مسئولان روابط عمومی شهرستان بهاباد مسئول روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهاباد به عنوان روابط عمومی برتر سال 92 در بین ادارات شهرستان شناخته و با اهداء لوح تقدیر از وی تجلیل به عمل آمد.

بنا به گزارش یزدرسا از بهاباد، به مناسبت هفته گرامیداشت روابط عمومی و ارتباطات گردهمائی مسئولان روابط عمومی شهرستان بهاباد با حضور فرماندار در محل فرمانداری بهاباد بر گزار شد.

عباس اقبال درسخنانی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، بر توجه همه مدیران ادارات ، نهادها و دستگاه های اجرایی به جایگاه روابط عمومی تاکید کرد.

وی در این  آیین ضمن تجلیل از مدیران روابط عمومی ادارات ، نهادها و دستگاههای اجرایی  وادای احترام به مقام شامخ همه شهیدان بویژه شهدای عزیز و گرانقدر عرصه ارتباطات و روابط عمومی گفت : امروز عزت ، امنیت و آرامش خود را مدیون ایثارگری ها و رشادت های شهدای عزیز دوران دفاع مقدس می دانیم که چگونه با جانفشانی ها و شهادت طلبی نهال شکوهمند انقلاب اسلامی را استوار نگه داشتند .

وی ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان عرصه اطلاع رسانی اظهار داشت : روابط عمومی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است و مسئولین روابط عمومی باید گزارش ها و عملکرد های اداره خود را به طور شفاف برای مردم اطلاع رسانی کنند

وی با تاکید بر توجه همه مدیران ادارات ، نهادها و دستگاه های اجرایی به جایگاه روابط عمومی در ادارات تصریح کرد: شما مدیران روابط عمومی ادارات باید نسبت به جایگاه خود باور داشته باشید، پیام رسانی اولین فاکتور این باور می باشد.

اقبال تصریح کرد: نگاه خوب در سازمان، مهمترین مقوله در اطلاع رسانی شفاف می باشد و فعالیت روابط عمومی در سازمان نگاه سازمان را متفاوت می کند .

وی اضافه کرد : ارتباط عمومی دستگاه ها با مردم از طریق روابط عمومی انجام می شود و امروزه وظایف روابط عمومی ها  فراتراز این است که در این  رابطه بعضی عملکرد خوبی داشتید و به وظایف خود عمل نمودید و بعضی نتوانستیدعملکرد مناسبی را دنبال کنید که امیدوارم بتوانید بیش از بیش در این عرصه فعالیت نمائید.

در پایان این مراسم مسئول روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهاباد به عنوان روابط عمومی برتر سال 92 در بین ادارات شهرستان شناخته و با اهداء لوح تقدیر از وی تجلیل به عمل آمد.

همچنین از روابط عمومی های ادارات مرکز بهداشت و تبلیغات اسلامی به عنوان روابط عمومی شایسته تجلیل شد.

گفتنی است از 27 اردیبهشت الی 2 خرداد به عنوان هفته روابط عمومی و ارتباطات نام گذاری شده است.
 




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.