ID : 29404758
امام جمعه مهریز:

روز قدس، تبلور همبستگی مسلمانان است


امام جمعه مهریز گفت: روز جهانی قدس تبلور عینی همبستگی امت اسلام با مردم مظلوم فلسطین است که باید آیین های آن خیلی گسترده و باشکوه برگزار شود.

به گزارش یزدرسا؛ حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز چهارشنبه در نشست برنامه ریزی برگزاری راهپپمایی روز جهانی قدس در مهریز گفت: یکی از برنامه های مهم مسلمانان و مردم قهرمان ایران در طول سال و ماه مبار رمضان ، برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس است.

وی افزود: همه مردم باید امسال بخاطر تحولات منطقه و توطئه های دشمنان خیلی گسترده نسبت به سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس مشارکت کنند.

امام جمعه مهریز گفت: از تمام آحاد مردم و روزه داران فهیم دعوت می شود برای همبستگی با مردم ستمدیده فلسطین و اعلام انزجار از غاصبان صهیونیستی در راهپیمایی امسال جدی حضور داشته باشند.

محی الدینی از اعضای ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس مهریز خواست تا با برنامه ریزی جدی و صحیح زمینه ساز مشارکت پرشور مردم انقلابی این شهرستان در راهپیمایی باشند.

همچنین در ادامه فرماندار مهریز گفت: مردم این شهرستان همه ساله خیلی گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس مشارکت دارند و قطعا امسال نیز چنین خواهد بود.

سید محمد رستگاری افزود: تمام مردم و مسئولان باید با همکاری و هماهنگی هم برای مشارکت در راهپیمایی روز جهانی قدس وظایف خود را انجام دهند که رسالتی مهم محسوب می شود.

فرماندار مهریز گفت: انجام برنامه های فرهنگی و تبیینی در خصوص روز جهانی قدس و توطئه های دشمنان و همچنین ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت آحاد مردم نیز باید پیش بینی شود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مهریز از یک مسیر شامل ابتدای خیابان ولی عصر (عج) در میدان شهدای گمنام تا محل برگزاری نمازجمعه در مسجد جامع ولی عصر (عج) برگزار می شود.

به ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از اسرائیل غاصب نامگذاری شده است

انتهای پیام/ج

ایرنا




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.