ID : 29533592
کارشناس حوزه علمیه مطرح کرد

روز قدس روز تعیین سرنوشت مردم مظلوم فلسطین/وجود داعش ضامن امنیت اسرائیل در منطقه


کارشناس حوزه علمیه اظهار داشت:گروه تروریستی داعش ساخته و پرداخته آمریکا و برخی کشورهای عربی در جهت تضمین امنیت رژیم صهیونیستی است.

به گزارش یزدرسا، حجت الاسلام محمد ملکوتی در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم با بیان اینکه اسرائیل یک غده سرطانی در منطقه است اظهار داشت: رژیم صهیونیستی نماد استکبار جهانی در منطقه به شمار می رود.

 ملکوتی گفت: امام خمینی (ره) با نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به مردم جهان فهماند که قضیه فلسطین مسئله قومیت و ملیت نیست بلکه مسئله اسلام است..

وی با تاکید بر لزوم تشکیل امت واحد اسلامی، افزود: اگر امت اسلامی واحد شود، فلسطین خود به خود آزاد خواهد شد.

ملکوتی خاطر نشان کرد:سیاست رژیم صهیونیستی تجزیه کشورهای اسلامی بوده و از همین رو در بین کشورهای اسلامی تفرقه و فتنه می اندازد.

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و آمریکا تلاش می‌کنند تا در کشورهای عربی آشوب و فتنه‌افکنی کنند تا توجه این کشورها را از مساله فلسطین و از صهیونیسم منحرف سازند.

حجت الاسلام ملکوتی افزود: اسرائیل و هم پیمانانش میخواستند با راه اندازی جنگ در سوریه و عراق ذهن ها را از فلسطین دور کند ولی تاکنون موفق نشده است و هنوز هم مسئله اول در جهان اسلام فلسطین و آزادی قدس شریف است.

وی گفت:گروه تروریستی داعش ساخته و پرداخته آمریکا و برخی کشورهای عربی در جهت  تضمین امنیت رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام ملکوتی روز قدس را روز تعیین سرنوشت مردم مظلوم فلسطین دانست و خاطر نشان کرد: حضور پر‌شور در راهپیمایی روز قدس سبب تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین می‌شود.

 

انتهای پیام/ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.