ID : 9301659
امام جمعه اردکان:

روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تداوم قیام عاشوراست


امام جمعه اردکان به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان با حضور در جمع دانش آموزان این شهرستان، گفت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تداوم قیام عاشوراست.

به گزارش یزد رسا به نقل از اردکان گویا ؛ حجه الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی در جمع دانش آموزان دبیرستان شرف اردکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء بویژه شهدای دانش آموز گفت : 13 آبان ماه ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تداوم قیام عاشوراست و انقلاب اسلامی ایران ثمره قیام امام حسین(ع) است .


وی افزود : جوانان ما اعتقاد دارند که در هر زمان یزید وجود دارد و باید با او مقابله کنند .


امام جمعه اردکان با اشاره به توطئه های دشمن برای ضربه زدن به اسلام افزود : دشمن با تقویت رژیم صهیونیستی و تشکیل گروهک تروریستی داعش قصد دارد تا اسلام ناب محمدی(ص) را نابود کند ولی ما به عنوان صف مقدم جبهه مقابله با دشمن تا آخر ایستاده ایم .


حجه الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی گفت : اگر انسان بصیرت داشته باشد امروز هم می شنود که حضرت امام حسین(ع) ندای «هل من ناصر ینصرنی» سر می دهد و یاری می طلبد و ما باید با حضور خود در صحنه به ندای ولی فقیه زمان خود لبیک بگوییم .


امام جمعه اردکان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت ایام محرم به تبیین اهداف قیام حضرت امام حسین(ع) پرداخت و افزود : پرچم قیام عاشورا روز به روز برافراشته تر می شود زیرا خون شهدای کربلا موجب تحرک در مردم شده است.


پاسخ به سؤالات دانش آموزان در زمینه عاشورا و دشمن شناسی از دیگر برنامه های این مراسم بود.


لازم به ذکر است که در این برنامه ، مدیر و معاونان آموزش و پرورش ، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اردکان ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ، سرپرست کانون بسیج فرهنگیان ، جمع دیگری از مسئولین ، مدیر ، مربیان و دانش آموزان دبیرستان ماندگار شرف اردکان حضور داشتند.

انتهای پیام/ ع ب




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.