ID : 21791922
در حاشیه جشنواره صنایع برتر استان یزد صورت گرفت

رونمایی از يك محصول دانش‌بنيان پارك علم و فناوري يزد


يك شركت دانش‌بنيان مستقر در پارك علم و فناوري يزد موفق به ارائه و رونمايي يك قطعه مهم از تجهيزات معدني با مزيت‌هاي بالا نسبت به مشابه خارجي آن شد.

به گزارش یزد رسا، رضا جوادپور مدیر عامل شرکت صافات انرژی یزد در جريان رونمايي از طرح کفشک بال میل(bearing slide shoe)  در نخستين جشنواره صنايع برتر استان با بیان این که این طرح یکی از محصولات دانش بنیان شرکت است، گفت: حساسیت این قطعه زمانی مشخص می‌شود که بدانیم چهار عدد از این قطعات، تکیه‌گاه چرخش آسیاب سه هزار تنی در معادن هستند.

وی با اشاره به مزایای طرح کفشک بال میل(bearing slide shoe)، گفت: قیمت تمام شده این قطعه برای مشتری کمتر از نصف مشابه خارجی آن است که این امر از خروج ارز از کشور جلوگیری کرده و موجب ایجاد اشتغال نیروی مولد می شود.

جوادپور افزود: مدت ضمانت قطعات خارجی یکسال می باشد، این در حالی است که شرکت صافات انرژی یزد قطعات را 18 ماه ضمانت کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل در این مدت بلافاصله قطعه معیوب با قطعه  دیگر تعویض می‌شود.

يادآور مي‌شود؛ نخستین جشنواره صنایع برتر استان یزد از 22 تا 25 تیر ماه سال جاری در محل کارخانه جنوب يزد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.