ID : 21895674
طی مراسمی؛

رئیس جدید کمیته امداد خاتم معرفی شد +تصویر


با برگزاری مراسمی از زحمات محمد ملکی رییس پیشین کمیته امداد شهرستان خاتم تشکر و اکبر خبری نیا به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) یزد در آیین معارفه مدیر کمیته امداد شهرستان خاتم، با بیان محورهای اصلی فعالیت‌های کمیته امداد اظهار داشت: ایجاد اشتغال، احداث و بهسازی مسکن مددجویی و توسعه مشارکت‌های مردمی جزو محورها و اولویت های اصلی این نهاد است .

محسن علیزاده گفت:ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت یکی از مباحث مهمی است که همواره مدنظر بوده و در نظر است این هدف با تمرکز بر ایجاد مشاغل کوچک و خانگی بصورت جدی تداوم پیدا کند.که خوشبختانه شهرستان خاتم در این زمینه پیشرفت های قابل قبولی کسب کرده است.

وی خاطر نشان کرد: این نهاد در راستای ارائه خدمات به مددجویان و فراهم نمودن زمینه خوداتکایی و خودکفایی  فعالیت های خوبی داشته است.

در پایان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی شهرستان در این مراسم گفت: امیدواریم در طول خدمت بتوانیم از تعامل خوب مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرماندار در کمک رسانی به محرومان بیش از گذشته بهره مند شویم.

در این جلسه اکبر خبری نیا به عنوان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خاتم  معرفی و از زحمات محمد ملکی در زمان تصدی این سمت تقدیر شد.

 

انتهای پیام//ف.ک

 

 






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.