ID : 903407
خطیب جمعه ابرکوه:

رئیس جمهوری انتخاب کنید که انتخابش بازخورد منفی بر تداوم سیاست های خصمانه غرب داشته باشد


امام جمعه ابرکوه گفت: ملت رئیس جمهوری انتخاب کند که انتخابش بازخورد منفی بر تداوم سیاست های خصمانه آمریکا و غرب و راهبرد کاخ سفید در جهت ایجاد ترافیک تحریم های اتحادیه اروپا و آمریکا با هدف آسیب رسانی همه جانبه به کشور در قالب « فشار از بیرون و تغییر از درون» را درایت و مدیریت و ناکارآمد نماید.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از ابرکوه، امام جمعه ابرکوه در خطبه های نمازجمعه ضمن تبریک روز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) گفت: در شرایطی که حاکمیت سیاه جاهلیت، جهان، بویژه جزیره العرب را تهدید می کرد و هر قوم و قبیله با عقیده های خاص خود زندگی می کردند، در چنین روزی خدای متعال نوید نجات بشریت را با بعثت پیامبر رحمت داد، از آن پس سه سال آن وجود مبارک بصورت مخفی مردم را دعوت به توحید کرد و پس از سه سال جبرئیل آمد و از جانب خدا امر کرد که دعوت خویش را آشکار کند.

جمعه ۲۴ خرداد، روز آفرینش حماسه سیاسی

حجت الاسلام حسینی در ادامه ضمن اشاره به روز سرنوشت ساز ۲۴ خرداد افزود: جمعه ۲۴ خرداد، روز آفرینش حماسه سیاسی و حضور پر شکوه ملت در امر تعیین سرنوشت کشور در راه است، انتخاباتی که از نظر کمّی و کیفی تا این اندازه برای دشمن مهم است و بر آن حساس است و میخواهد ضربه بزند، به طریق اولی برای ملت مهمتر است زیرا عزت و استقلال و آزادی کشور را حفظ کند.

حسینی اظهار داشت: هر ایرانی به حکم وجدان باید نسبت به سرنوشت کشور و نظام و انقلاب، متعهد باشد و در خلق حماسه ی سیاسی نقش آفرینی کند و بر تثبیت امنیت کشور و دفع تهدیدات دشمن و خلق فرصت ها با شرکت گسترده و پر شور و با شعور، تاثیرگذار باشد.

مردم حضور مسئولانه، آگاهانه و بصیرانه داشته باشند

وی خاطرنشان کرد: حضور مسئولانه، آگاهانه و بصیرانه شما مردم در پای صندوق های اخذ رای یقیناً یأس و ناکامی و عقب نشینی دشمن و از طرفی رشد و بالندگی و پویائی کشور و قوام بخشی به سیاست های اصولی و مکتبی نظام را در پی خواهد داشت.

خطیب جمعه تصریح کرد: دشمن با هدف مشروعیت زدائی از نظام، ایجاد وسوسه برای مشارکت ضعیف و کم رونق مردم می کند.

وی گفت: بدخواهان، موفقیت ملت را در عبور از بحران و جریان فتنه ۸۸ دیده اند و در عین حال چشم طمع به انتخابات جمعه آینده دوخته اند تا طعم شیرین حضور حداکثری را به ذائقه ملت تلخ کنند و ساز و کار انتخابات را بی اعتبار کرده و زیر سوال ببرند و ناکارآمدی نظام را القاء نمایند، اما زهی خیال باطل.

حسینی خطاب به دشمنان ملت بیان داشت: این ملتِ آزموده را رصد کرده اید، بار دیگر در ۲۴ خرداد خواهید دید که ملت با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله) بر دسیسه های شرارت آمیز شما خط بطلان خواهد کشید و قدرتمندانه همزمان با حضور در پای صندوقهای رای و خلق حماسه سیاسی، خفت و ذلت و سرافکندگی و شکست را نصیب مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل و همپالکی های مزدور داخلیشان خواهد کرد.

توجه به انتخابات ریاست جمهوری، اهمیت انتخابات شوراها را از چشم ها دور نکند

حسینی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری(مدظله) در خصوص همزمانی دو انتخابات گفت: توجه به انتخابات ریاست جمهوری، اهمیت انتخابات شوراها را از چشم ها دور نکند. شوراهای اسلامی شهر و روستا مظهر اراده مردم در اداره نظام اسلامی هستند.

وی افزود: عملکرد سه دوره گذشته شوراها در مجموع روند حرکت صعودی را به دنبال داشته است و بر اساس اصل صدم قانون اساسی با واگذاری فعالیت های اجتماعی به شوراها سعی شده از تمرکز منابع قدرت در دست عده ای خاص جلوگیری گردد و شوراها نماد قدرت و جلوه جمهوریت و مردمی نظام باشد. بنابراین دقت کنیم که انتخابات شوراها حاشیه ای نشود.

ملت رئیس جمهوری برگزیند که انتخابش، بازخورد منفی بر تداوم سیاست های آمریکا و غرب  داشته باشد

حجت الاسلام حسینی گفت: ملت ما در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری باید نامزدی کارآمد، متعهد، متدین، ولایتمدار و شجاع را که تسلیم زورگوئی و زیاده خواهی دشمنان نشود و دیپلماسی هوشمندانه را در عرصه های خارجی در راستای عزت، حکمت و مصلحت نظام جهت افزایش اقتدار و نفوذ ایران و رویکردش در جهت حفظ اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی باشد و در مواجهه با بحرانها و فشارها به دشمن باج ندهد و انتخابش بازخورد منفی بر تداوم سیاست های خصمانه آمریکا و غرب را در بر داشته باشد و راهبرد کاخ سفید در جهت ایجاد ترافیک تحریم های اتحادیه اروپا و آمریکا با هدف آسیب رسانی همه جانبه به کشور در قالب « فشار از بیرون و تغییر از درون» را درایت و مدیریت و ناکارآمد نماید انتخاب نمایند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.