ID : 29484278
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

رئیس جمهور را به مطالعه بیشتر توصیه می کنم/ صدای کشیده ی سپاه به داعش را دیگران هم باید بشنونند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: سپاه پاسداران با این اقدام به موقع و مقتدرانه نشان داد که در دفاع از امنیت ملت ایران با هیچ کسی شوخی ندارد و این عملیات، کشیده ای بود که صدایش را باید دیگران نیز بشنوند.

به گزارش یزد رسا به نقل از  سرو ابرکوه، حجت الاسلام  هاشم تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در جمع بسیجیان اظهار کرد: سپاه پاسداران با این اقدام به موقع و مقتدرانه نشان داد که در دفاع از امنیت ملت ایران با هیچ کسی شوخی نداشته و مماشات نمی کند و این عملیات اخیر موشکی سپاه به مقر داعش، کشیده ای بود که صدایش را باید دیگران نیز بشنوند.

حجت الاسلام تقدسی این حرکت سپاه را در راستای این جمله شجاعانه امام خامنه ای(مدظله) که فرمودند:«دوران بزن در رو تمام شده است »، تحلیل نمود و افزود: این عملیات با مجوز فرماندهی معظم کل قوا و همچنین هماهنگی با شورای عالی امنیت ملی صورت گرفت و در صورت تکرار حماقت های حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای تروریسم به شکل کوبنده تر ادامه خواهد داشت.


اسرائیل بداند موشک ذوالفقار یک موشک میانبرد بود
وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی به هیچ عنوان قصد تجاوز به حقوق هیچ کشوری را نداشته اما با متجاوزین به حقوق ملت نیز با مشت آهنین برخورد خواهد کرد.

این مقام مسئول به روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: این روز، روز احیا و استمرار گفتمان دفاع از مظلوم و ارزش های اسلامی است و رژیم صهیونیستی بداند که موشک ذوالفقار یک موشک میانبرد بود و در صورت هرگونه حماقت از سوی آنان سهم آنها هم کنار گذاشته شده است.


رئیس جمهور را به مطالعه بیشتر قرآن و احادیث توصیه می کنم
تقدسی در ادامه در مورد اخیر رئیس جمهور در مورد انتخابی بودن ولی معصوم از سوی مردم گفت: حتما رئیس جمهور دچار اشتباه لفظی شده است، چراکه انتصابی بودن ولی معصوم از سوی خداوند متعال با ادله محکم در قرآن و روایات قابل دفاع بوده و نظریه انتخابی بودن مردود و مطلوب خوارج نهروان در زمان امیرالمومنین(ع) بوده است و اگر این مطالب اعتقاد واقعی ایشان است حتما ایشان را به تحقیق و مطالعه بیشتر در قرآن و احادیث توصیه می کنم.

انتهای پیام / ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.