ID : 26655255

رئیس مجمع اصلاح طلبان بافق از هیئت مدیره اتحادیه صنف خوار و بار این شهرستان استعفا داد


با عدم اقبال مردمی اعضای اتحادیه خوار و بار شهرستان بافق، مجمع اصلاح طلبان این شهرستان نتوانست پیروز میدان انتخابات اتحادیه اصناف بافق شود ، اتاق فکر آنها تصمیم گرفت تا نماینده اصلی انها در این انتخابات از هیئت مدیره صنف خوار و بار استعفا دهد.

به گزارش  یزد رسا به نقل از بافق خبر، انتخابات اتحادیه اصناف شهرستان بافق از تاریخ 9 بهمن ماه آغاز شد.

در جریان این انتخابات اتاق فکر اصلاح طلبان این شهرستان، برنامه ریزی کرده بود تا نبض بازار بافق را در دست بگیرد و با سیاسی کردن جامعه بازاریان بافق در انتخابات آینده بهره برداری های سیاسی مورد نظر را انجام داده ، در نهایت آنها گزینه هایی را مطرح کردند تا بتوانند برصندلی ریاست اتاق اصناف این شهرستان بنشانند که لازمه آن پیروزی نیروهای آنها در صنوف مختلف برای ریاست بود تا اتاق اصناف بافق بر اساس برنامه آنها چیده شود.

در ادامه برگزاری انتخابات اتحادیه اصناف بافق محمد علی حاجی حسنی رئیس مجمع اصلاح طلبان بافق نتوانست در میدان رقابت ،ریاست اتحادیه خوار و بار بافق را بدست آورد و به عنوان نائب رئیس این اتحادیه انتخاب شد.

 شنیده ها حاکی از آن بود که یکی از اعضای شورای شهر بجای حل مشکلات مردم  تلاشهای مضاعفی برای چینش افراد مورد نظرشان در اتاق اصناف بافق داشته است.

اما بازاریان بافقی با بصیرت خود و آشنایی آنها با جریان اصلاح طلب و همچنین سابقه مدیریت چند ساله پیش انها بر اتاق اصناف تصمیم گرفتند تا گزینه هایی دیگر انتخاب کنند و دست رد به سینه آنها زدند و با بصیرت خود مانع سیاسی شدن بازار بافق شدند.

در همین راستا رئیس مجمع اصلاح طلبان بافق که در روزهای اول انتخابات نائب رئیسی یکی از بزرگترین صنف های شهرستان را بدست آورده بود، امید به تلاش دیگر همکاران خود بسته بود تا شاید ترکیب اتاق اصناف به نفع آنها بسته شود.

اما پس از یک هفته وقتی دیدند قرار نیست موفقیتی کسب شود حتی از نائب رئیسی این صنف استعفا داد تا برابر قانون بتواند در قسمت نظارت اصناف باقی بماند و این یکی دیگر از شکست هایی است برای کسانی که در مواقع لازم منافع حزبی را بر منافع مردم ترجیح می دهند.

انتهای پیام/م.ع

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.