ID : 38889096
به مناسبت شهادت سردارسلیمانی؛

رژه موتوری در بهاباد برگزار شد


به مناسبت شهادت سردارسلیمانی رژه موتوری در شهرستان بهاباد برگزار شد.

به گزارش یزدرسا، به مناسبت شهادت سردارسلیمانی رژه موتوری در شهرستان بهاباد برگزار شد.

در این رژه نیروهای موتوری نظامی و انتظامی شهرستان بهاباد با عبور از خیابان های شهر سالگرد شهادت سردارشهید قاسم سلیمانی و شهید امیرحسین قربانی ازشهدای سقوط هواپیمای اوکراینی را گرامی داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در حاشیه این مراسم دربهاباد با گرامی داشت یاد وخاطره شهدابه خصوص سرداردلها شهید قاسم سلیمانی وشهید امیرحسین قربانی اظهارداشت: شهادت حاج قاسم موجب اتحاد و وحدت بیشتر جهان اسلام و مردم ایران شده است که مقام معظم رهبری نیز در این رابطه اظهار کردند که در برابر این عمل تعظیم می‌کنم.

سرهنگ سعید دهقان تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی در بعد نظامی و در دفاع مقدس نخبه بود که با تلاش‌های وی مرز‌های دفاعی ما گسترش پیدا و تا سواحل دریای مدیترانه امتداد پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: تشریح ابعاد مختلف شخصیت شهید سلیمانی همزمان با نخستین سالگرد شهادت این سردار ضروری است زیرا ما شاگردان مکتب سردار دل‌ها هستیم و باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با بیان اینکه سردار سلیمانی الگوی جهان اسلام مقابل استکبار و اسوه مقاوت و بصیرت و نشان اقتدار اسلامی در منظقه بود افزود: اراده او تابع اراده رهبری بود و بزرگترین شاخص شخصیتی حاج قاسم تبعیت از ولایت زمان بود.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.