ID : 7189580
صبح امروز بر اثر نفوذ آب شهری به ساختمان رخ داد!

ریزش خانه مسکونی در یزد جان مادری را گرفت و 2 نفر را روانه بیمارستان کرد +تصاویر


صبح امروز ریزش آور یک واحد مسکونی واقع در چهار راه دولت آباد جان یک مادر را گرفت و 2 نفر را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار یزد رسا، صبح امروز ریزش آور یک واحد مسکونی واقع در چهار راه دولت آباد جان یک مادر را گرفت و 2 نفر را روانه بیمارستان کرد.


این حادثه رأس ساعت 7 و 15 دقیقه صبح در حالی رخداد که دو پرستار جوان برای رسیدگی به وضعیت سلامت جسمانی یک مادر  به خانه وی رفته بودند که ناگهان سقف خانه بر روی آن ها خراب می شود.

خوشبختانه دو پرستار جوان می توانستند خود را از جنگ آوار رها کنند اما متأسفانه مادر پیر در بستر خود براثر خفگی ناشی از آوار جان خود را از دست داد.


فرزند این مادر جان باخته در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا در خصوص جزئیات این حادثه گفت: مغازه من در جوار خانه مادرم است که طبق معمول ساعت 7 صبح برای احوال پرسی از مادر و برداشتن مقداری لوازم وارد خانه شدم و حال وی خوب بود که بعد از آن به سرکارم رفتم.


وی افزود: دقیقا  15 دقیقه بعد متوجه صدای مهیب ریزش آور شدم که سراسیمه بیرون دویدم و با این صحنه ناباورانه مواجه شدم.


این فرزند داغ دیده ادامه داد: اهالی محل به سرعت با مراکز فوریتی تماس گرفتند که چندین ماشین آتش نشانی بلافاصله به محل رسیدند، هرچند دو پرستار جوان که زن و شوهر هستند خود را از زیر آوار بیرون کشیدند اما مادر من نتوانسته بود خود را نجات دهد.


وی با بیان اینکه اورژانس 5 دقیقه بعد از حادثه در محل حاضر شد اما کار از کار گذشت بود گفت: پس از آن که متوجه شدیم ریزش خانه به دلیل نشت آب خط لوله انتقالی و نفوذ آن در پی خانه است با سازمان آب تماس گرفته شد که پس از گذشت 2 ساعت به محل آمدند!

فرزند مادر جان باخته در پایان اظهار داشت: به گفته مأموران آب این نشتی به دلیل درپوش نامناسب لوله های کارگذاری شده توسط پیمانکار است که از این اتفاق عکس برداری کردند تا بررسی شود اما تاکنون هیچ دستگاهی علت این حادثه غم انگیز را بر عهده نگرفته و ما همچنان حیران و سرگردان هستیم چراکه می گویند مقصر صاحب خانه است که اعلام نکرده پی خانه چوبی بوده است!


یزد رسا پیگیر این مسئله خواهد بود و اخبار تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.




summary-address :
Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 2.3333333333333335 stars out of 5.


همشهری
سلام.
خدا رحمت کنه تازه گذشته را.
واقعه تاسف باری بود.
انشالله مسئولین آب و فاضلاب استان برای تسلی خاطر بازماندگان هرچه سریع تر موضوع را در دستور کار قرار دهند و جووابی قانع کننده به بازماندگان و پسران متوفی بدهند.
0 (2 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۴۰.