ID : 13792756
گنه كرد در بلخ آهنگری .... به شوشتر زدند گردن مسگری؛

رییس اداره ارشاد تفت قربانی عدم اقبال مردم از اصلاحات شد؟!


کمتر از 10روز از زمان لغو مراسم 24خرداد در اداره ارشاد تفت می گذرد که ریاست این اداره قربانی عدم اقبال مردمی و تندروی های اصلاح طلبان سهم خواه از دولت شده و روز گذشته از سمت خود برکنار می شود.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، پس از آنکه مراسم به اصطلاح گرامیداشت حماسه حضور 24خرداد در تفت که قرار بود در اداره ارشاد برگزار شود به بهانه واهی بازکردن فلان عکس لغو شد، رییس اداره ارشاد تفت از سمت خود نیز برکنار شد.

کمتر از 10روز از زمان لغو مراسم 24خرداد در اداره ارشاد تفت می گذرد که ریاست این اداره قربانی تندروی های اصلاح طلبان سهم خواه از دولت شده و روز گذشته(سه شنبه) از سمت خود برکنار می شود به گونه ای که معاون اداری و مالی اداره کل ارشاد استان با حضور در شهرستان تفت در سکوت خبری و با چراغ خاموش، از زحمات فرخنده فلاح تشکر و رییس جدید اداره ارشاد تفت را معرفی می کند.

شنیده شده است فرد منصوب شده با حفظ سمت در اداره کل به عنوان ریاست اداره ارشاد تفت انتخاب شده است.

 

اما چرا رییس بومی ارشاد تفت باید پاسوز و قربانی تندروی های یک عده اصلاح طلب سهم خواه و گلایه مند از دولت شود!?

اگر واقعا دلیل برکناری، موضوع لغو مراسم 24خرداد نبوده است چرا این تغییر به صورت چراغ خاموش و در سکوت خبری، آن هم کمتر از 10روز از لغو مراسم صورت گرفته است!?

از همه این ها هم که بگذریم، آیا در تفت یک نیروی بومی لایق برای این سمت وجود نداشت که فردی آن هم با حفظ سمت در اداره کل، به سمت ریاست ارشاد تفت را منصوب شد!?

 

 

تکمیلی:

درگیری، مانع از برگزاری مراسم گرامیداشت 24 خرداد در تفت شد

 *********

 

رییس اداره ارشاد تفت در گفتگو با صبح تفت تشریح کرد:



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.