ID : 20248688
فرماندار خاتم؛

زمینه حضور حداكثری مردم خاتم در مرحله دوم انتخابات مهيا است


فرماندار خاتم گفت: با نزديك شدن به دومين مرحله انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، بستر حضور پرشور و حداكثري مردم اين شهرستان مهيا شده است.

به گزارش یزد رسا به نقل از طنین خاتم،فرماندار خاتم از آمادگي كامل مردم اين شهرستان براي حضور در پاي صندوق هاي اخذ راي در دهم ارديبهشت ماه خبر داد و پيش بيني كرد مردم همچون مرحله نخست، حضوري حداكثري داشته باشند.

محمد زاده رحماني تعداد دست اندر كاران اين عرصه در شهرستان را بيش از 850 نفر اعلام كرد و با اشاره به تبليغات نامزدها اظهار داشت: تاكنون هيچگونه تخلف انتخاباتي در اين شهرستان صورت نگرفته و از آغاز تبليغات رسمي انتخاباتي، نحوه تبليغات و نوع اقلام تبليغاتي مورد استفاده در چارچوب ضوابط بوده است.

وي ضمن تشكر از رئيس ستاد انتخابات استان به خاطر تمهيدات انديشيده شده در اين زمينه و توجه به فراهم نمودن و توزيع امكانات در مناطق دور دست استان گفت: انتخابات در مرحله اول به خوبي مديريت شد و هيچگونه خللي در بحث انتخابات نداشتيم.

زاده رحمانی خاطر نشان کرد: دستگاه هاي اجرايي شهرستان با بي طرفي و بدون استفاده از امكانات دولتي در اين زمينه عمل كردند و خوشبختانه هيچگونه شائبه اي نيز ايجاد نشد.

فرماندار خاتم افزود: اميد است تا در اين مرحله از انتخابات شور و شوق سياسي باز پديدار شود و شاهد مشاركت حداكثري مردم باشيم.

زاده رحمانی خاطر نشان کرد: 20 شعبه اخذ راي در بخش مركزي و 16 شعبه در مروست پيش بيني شده كه 25 شعبه ثابت و 11 شعبه سيار است.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.