ID : 39957689
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد:

زمینه ورزش باید برای همه فراهم باشد


عزیزی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: زمینه ورزش باید برای همه فراهم باشد و در رسیدگی به ورزشکاران عدالت باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش یزدرسا، اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد که در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای برگزار شد، گفت: یکی از حوزه‌هایی که در استان یزد باید بیشتر به آن توجه و پرداخته شود استعدادهای بالقوه و بالفعلی است که در ورزش قهرمانی وجود دارد و می‌توان با شناسایی آنها مراحل رشد و شکوفایی را فراهم آورد.

وی اظهار داشت: ورزش و جوانان دو بال دارد، یکی ورزش و دیگری جوانان است. این دو بال باید با یکدیگر حرکت کند تا مسیر پیشرفت طی شود و مسئولان ورزشی استان نیز به این نکته توجه داشته باشند که این دو با یکدیگر حرکت کنند.

عزیزی با بیان اینکه عدالت ورزشی باید مدنظر مسئولان باشد، افزود: زمینه ورزش باید برای همه فراهم باشد و در رسیدگی به ورزشکاران عدالت باید مورد توجه قرار گیرد چه در حوزه بانوان و چه آقایان.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد افزود: همه مناطق باید از عدالت ورزشی برخوردار شوند و امکانات در دسترس مردم قرار گیرد که البته باید به نوع استعداد آن منطقه نیز توجه شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های مناسب در حوزه جوانان، گفت: در حوزه جوانان مسائل و مشکلات مختلفی داریم که اشتغال، ازدواج، مسکن و دیگر مشکلات برای این قشر وجود دارد که می‌بایست در راستای حل آن تلاش کرد.

انتهای پیام/خ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.