ID : 33799478

زنگ جشن نیکوکاری در مدارس میبد نواخته شد+ تصاویر


زنگ نیکوکاری در هفته احسان و نیکوکاری به صورت نمادین در دبیرستان پسرانه گلشن میبد به صدا درآمد.

به گزارش یزدرسا، به نقل از میبد خبر، زنگ نیکوکاری همزمان با برپایی جشن نیکوکاری با حضور جمعی از مسئولین شهرستان میبد و دانشآموزان در دبیرستان پسرانه گلشن نواخته شد.

محسن موحدی فرد مدیر آموزش و پرورش میبد در این جشن با اشاره به جمعیت 21 هزار نفری دانش آموزان در میبد بیان داشت: برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در آشنایی و نهادینه کردن فرهنگ احسان و انفاق بین دانش آموزان تاثیرگذار است.

وی افزود: 486 دانش آموز یتیم در مدارس میبد مشغول به تحصیل بوده که 262 نفر از این دانش آموزان یتیم بی بضاعت هستند.

موحدی فرد از شناسایی 2 هزار و 600 دانش آموز آسیب پذیر از لحاظ مالی در مدارس میبد خبر داد و اظهار داشت: دانش آموزان در این جشن با دستان مهربان خود ، بذر مهربانی را در دل همکلاسی ها و دانش آموزان نیازمند می کارند و آنان را در سال جدید شاد می کنند.

وی ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری را زمینه فعالیت های ارزشمند در جامعه دانست و گفت: هدف اصلی زنگ نیکوکاری در مدارس فرهنگ سازی احسان و نیکوکاری و تمرین درس ایثار، انفاق، کمک به همنوع و نیز انسان دوستی می باشد.

مدیر آموزش و پرورش میبد با بیان این که جشن نیکوکاری نماد همدلی و شکوه مهربانی است گفت: ترویج و توسعه سنت احسان و نیکوکاری وظیفه همگانی است که کاهش فاصله طبقاتی در جامعه را در پی دارد.

وی در پایان یادآور شد: کمک های جمع آوری شده در بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد. 

در انتهای این مراسم معنوی مسئولین و دانش آموزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی­ خود را برای کمک به هم نوعان خود اهدا کردند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.