ID : 33834811
همزمان با هفته منابع طبیعی؛

ساختمان پاسگاه حفاظت منابع طبیعی چنارناز خاتم افتتاح شد


همزمان با هفته منابع طبیعی پایگاه اطفای حریق روستای چنارناز با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد، بخشدار مروست، تعدادی از مسئولان محلی، دهیار و اعضای شوراهای اسلامی افتتاح شد.

به گزارش یزد رسا، به نقل از طنین خاتم؛ فرماندار خاتم در آیین افتتاح پایگاه یادشده گفت: یکی از ویژگی شهرستان وجود عرصه های طبیعی و زیست محیطی بسیار ارزشمند است که باید از آنها حفاظت کرد. 

فرجام فاضلی افزود: حفظ و حراست از عرصه های طبیعی مختص اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیست و از همه اداره ها به ویژه شورای اسلامی و مردم منطقه خواست با اداره منابع طبیعی همکاری کنند .

وی به نقش و جایگاه منابع طبیعی اشاره کرد و یادآور شد: این شهرستان از عرصه های طبیعی غنی و منحصر به فردی در استان برخوردار است، باید از این نعمت الهی نگهداری کرد. 

محمود نقیبی رئیس اداره منابع طبیعی خاتم نیز هدف از احداث پایگاه یادشده را حفظ و حراست از عرصه های طبیعی و کاهش خسارت ناشی از حریق های احتمالی و دسترسی سریع و آسان به مناطق آسیب دیده عنوان کرد. 

ساختمان پایگاه یادشده در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و با 200مترمربع زیربنا و با صرف سه میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه، احداث شد. 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.