ID : 20832010
امام جمعه ابرکوه:

سالانه یک میلیارد و 500 هزار تومان در ابرکوه صرف سیگار می شود/عزت و کرامت مهمتر از انجام حج در شرایط نامناسب است


امام جمعه ابرکوه گفت: زیبنده شهری همچون ابرکوه نیست که سالانه یک و نیم میلیارد تومان سرمایه اش صرف دود سیگار و یا 3 میلیارد تومان هزینه درمانش شود.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه، با اشاره به سفر هیئت ایرانی به عربستان سعودی و رایزنی برای انجام مراسم حج اظهار کرد: برگزاری مراسم حج ابراهیمی با وجود حکومت آل یهود در عربستان اقدام عملی نخواهد یافت. زیرا کارشکنی های حکام مغرور و بی کفایت سعودی که مصداق «صَدٌّ عَن سَبِيلِ اللَّهِ» می باشد، سد راه حجاج  است.


حجت الاسلام حسینی افزود: دولتمردان ما باید با این حکومت ضعیف و پوسیده از موضع قدرت برخورد کنند نه اینکه در برابر زورگوئی ها منفعل شوند، چرا که شاخصه حج این است که باید امنیت، عزت و اقتدار آفرین باشد و بدانند که عزت و کرامت مهمتر از انجام حج در شرایط نامناسب است.


اتحاد قوای سه گانه لازمه حفظ انقلاب در مقابل خطر نفوذ
وی ضمن اشاره به انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان پنجم و بیانات مقام معظم رهبری گفت: هدف والا و عالی قدر این مجلس، حراست دقیق و همه جانبه از هویت اسلامی و انقلابی نظام حاکم بر کشور می باشد.


حسینی عنوان کرد: لذا مجلس خبرگان باید در جهت اهداف و مسیر انقلاب حرکت کند و راه پیشرفت انقلاب این است، که همه دستگاه ها و متولیان امور در قوای سه گانه متحد باشند، تا بتوانند حافظ انقلاب و اقتدار کشور باشند.


خطیب جمعه ابرکوه گفت: نمایندگان مجلس پنجم خبرگان و مجلس دهم شورای اسلامی باید نسبت به خطر نفوذ حساس باشند. زیرا هدف عوامل  نفوذ؛ تغییر باورها و محاسبات آنان و خالی کردن این دو مجلس از عناصر اقتدار است.


نمایندگان مجلس از کسی جز خدا نترسند
وی در آستانه مراسم افتتاحیه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بدانند که شاکله این مجلس بربنای مرتفع اصول انقلاب اسلامی و وصایای امام شکل گرفته است.


این مقام مسئول بیان کرد: لذا با شجاعت در برابر جریان باطل و وسوسه های امپریالیستی بایستند و با تعهد و تدین فقط وامدار موکلان و مردم خود باشند و از کسی  جز خدای  بزرگ  نترسند.


حسینی با توجه به بیانات رهبر اننقلاب خاطر نشان کرد: ملت ایران مجلسی می خواهد که متدین، متعهد، شجاع، فریب نخور، مقاوم در مقابل زیاده خواهی ها و طمع ورزی های استکبار، مدافع عزت و استقلال ملی، علاقمند واقعی به پیشرفت کشور، معتقد به حرکت علمی استعدادهای جوان، معتقد به اقتصاد درون زا، آشنا با درد مردم و مصمم به حل مشکلات مردم باشد و مرعوب امریکا نشود و به وظایف قانونی خود عمل کند.


سالانه سه میلیارد تومان صرف درمان افراد سیگاری ابرکوه می شود
وی در پایان به روز بدون دخانیات اشاره و اذعان کرد: دخانیات سوغات شوم استعمار است که متاسفانه همه ساله در جهان جان میلیون ها نفر را می گیرد یا بیماری آنها را صعب العلاج می کند.


حسینی گفت: امروزه سوداگران اعتیاد و مافیای مواد مخدر در جهان که کارشان در راستای اهداف صهیونیسم و امپریالیسم جهانی تعریف می شود و درآمدهای کلانی هم دارند، دامنه اعتیاد را به حوزه زنان کشانده اند.


امام جمعه تاکید کرد: برای شهرستانی همچون ابرکوه زیبنده نیست که سالانه، معادل یک و نیم میلیارد تومان سرمایه اش صرف دود سیگار و یا 3 میلیارد تومان هزینه درمانش شود.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.