ID : 7515563
طی مراسمی با حضور سردار نقدی

سالن ورزشي چند منظوره «كودكان شهيد غزه» در مشهد افتتاح شد


سالن ورزشي چند منظوره «كودكان شهيد غزه» طي مراسمي با حضور سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين امروز در مشهد مقدس افتتاح شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج؛ سردار نقدي در مراسم افتتاح سالن ورزشي چند منظوره «كودكان شهيد غزه» با بيان اينكه خدا را شاكرم كه امروز توفيق يافتم در مشهد مقدس حضور پيدا كنم، اظهار كرد: امروز در جوار بارگاه ملكوتي ثامن‌الحجج (ع) سالن ورزشي را افتتاح مي‌كنيم كه به نام كودكان مظلوم شهيد غزه است؛ آنهايي كه بر گردن همه ما و جامعه بشري حق دارند.

 

وي افزود: كشتار كودكان معصوم و مظلوم غزه نه تنها فقط صهيونيسم جهاني و دولتمردان آمريكا را رسوا كرده است بلكه مهر خاتمه و باطل شده نهايي را بر پرونده ننگين رژيم كودك‌كش صهيونيستي زده است.

 

نقدي تأكيد كرد: حتي امروز در بين خوش‌بين‌ترين افراد در بين صهيونيست‌ها ديگر اسرائيل فرصتي براي بقا ندارد و امروز همه مي‌دانند كه اين رژيم غاصب بايد خيلي زود بار خود را ببندد و به زباله‌دان تاريخ رفته و ننگ ابدي براي دنياي استكبار باشد.

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين اضافه كرد: خون‌هاي پاك كودكان شهيد غزه مهر باطلي شد بر قدرت‌هاي مستكبر و افرادي كه متكي بر يك ايدئولوژي حركت مي‌كنند و مشروعيت خود را از آرمان‌هايي مي‌بينند كه خود ارائه كرده‌اند.

 

وي با بيان اينكه آمريكا با جناياتي كه امروز رژيم صهيونيستي مرتكب شده است واقعاً چيزي براي گفتن ندارد، تأكيد كرد: امروز بشريت به دموكراسي و آراي مردم و همچنين حقوق بشر كه از سوي دنياي استكبار مطرح مي‌شود، مي‌خندند و آن را به سخره مي‌گيرد.

 

نقدي افزود: آمريكا امروز ديگر حرفي براي گفتن ندارد چرا كه جامعه بشري ديگر دنياي استكبار را بيش از اين تحمل نخواهد كرد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين تأكيد كرد: حماسه‌اي كه مردم مظلوم غزه امروز با اقتدار خود خلق كرده‌اند و در كمتر از يك ماه 2 هزار شهيد داده‌اند و هر لحظه زير گلوله‌باران دشمن غسل شهادت مي‌كنند، نشاندهنده عظمت و قدرت الگو گرفته از انقلاب اسلامي و رشادت‌هاي رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

 

وي بيان داشت: امروز وقتي كه نام حزب‌الله لبنان مطرح مي‌شود وحشت و ترس را مي‌توان در چشم‌هاي رئيس جمهور آمريكا ديد.

وي ادامه داد: اين عزت و ايستادگي و مقاومت مردم مظلوم غزه از ايستادگي مردم دزفول در دوران دفاع مقدس نشأت گرفته است چراكه دزفولي‌هاي قهرمان در جنگ 8 ساله در برابر بمب‌ها و موشك‌هاي رژيم بعث عراق با اقتدار ايستادگي كردند و به پيروزي رسيدند.

 

نقدي با اشاره به اينكه امروز شعار كوبنده خون بر شمشير پيروز است بار ديگر در حال تكرار شدن است، تأكيد كرد: عظمتي كه ملت ايران به تبعيت از ولايت فقيه و عنايات اهل بيت (ع)‌ در دوران دفاع مقدس كسب كردند امروز الگويي براي ملت‌هاي مظلومي كه در برابر جنايات دنياي استكبار ايستادگي مي‌كنند، شده است.

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين ابراز كرد: بايد در جهت اثبات توانمندي‌هاي خود براي اداره كشور حركت كنيم و شعارهايي كه مقام معظم رهبري ابتداي سال در جوار بارگاه ملكوتي امام رضا (ع)‌ تعيين مي‌كنند، شعارهايي در مقام اثبات و توليد ملي است.

 

نقدي افزود: بايد پاسخ مناسبي به افرادي كه ما را متهم مي‌كنند و مي‌گويند كه مسلمانان و شيعيان تنها خوب مبارزه مي‌كنند ولي توان اداره كشور را ندارند، داد و اثبات كرد كه علاوه بر اينكه مي‌توان خوب جهاد و مبارزه كرد به همان اندازه مي‌توان پيشرفت داشت و كشور را به نحو مطلوب اداره كرد.

 

وي با بيان اينكه امروز افتتاح اين سالن ورزشي در 105 روز و با كمترين هزينه پاسخي به مطالبه مديريت جهادي مقام معظم رهبري است، خاطرنشان كرد، بايد هميشه آماده بود و آمادگي جسمي جزء آمادگي‌هايي است كه ولي فقيه از ما خواستند و بايد به آن لبيك گفت و به اين وسيله جواب اين جنابات رژيم صهيونيستي را در نبرد نهايي داد.

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين داشتن آمادگي فرهنگي و معنوي در بين بسيجيان را ضروري دانست و عنوان كرد: بايد در فضاي ايجاد شده از سوي دشمنان كه مي‌خواهند جوانان را به گمراهي و فساد بكشانند، با فراهم كردن زيرساخت‌ها كاري كرد تا اوقات فراغت جوانان به سلامت بگذرد.

 

نقدي در پايان خاطرنشان كرد: همانگونه كه فلسطينيان با الگوي مقاومت به اينجا رسيده‌اند كه رژيم صهيونيستي را به عقب مي‌رانند و همچنين عراق كودتاي بزرگي را كه آمريكا براي سقوط دولت قانوني اين كشور به راه انداخته بود شكست داد به بركت همين مقاومت و ايستادگي كشور را در تمامي بخش‌ها شكوفا خواهيم كرد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.