ID : 8228815
مسئول حمل و نقل عمومی مهریز خبر داد

ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس در مهریز


مسئول حمل و نقل عمومی مهریز گفت: ایستگاه‌های مینی بوس و اتوبوس در سطح شهر مهریز با ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار ساماندهی شد.

به گزارش یزد رسا، عبدالرسول یزدی از پایان رنگ آمیزی ایستگاه‌های مینی بوس سطح شهر مهریز خبر داد و اظهار کرد: ایستگاه‌های مینی بوس و اتوبوس در سطح شهر مهریز با 350 میلیون ریال اعتبار ساماندهی شد.

وی افزود: در راستای زیبا سازی چهره شهر و با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و شروع فصل بارندگی و لزوم استفاده بیشتر شهروندان و دانش آموزان از ایستگاه‌های مینی بوس، این سازمان رنگ آمیزی و ساماندهی آنها را در دستور کار خود قرار داد که در حال حاضر کار رنگ‌آمیزی آنها به پایان رسیده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر مهریز اضافه کرد: در بعضی نقاط شهر، اطراف ایستگاه‌ها و بعضاً داخل آنها خاکی و دارای وضعیت نامناسبی بود که موزائیک فرش آنها طی چند روز گذشته آغاز و امیدواریم تا پایان ماه جاری عملیات عمرانی آن پایان یافته و به بهره‌برداری برسد.

وی از مصوب شدن نرخ ایاب و ذهاب مدارس خبر داد و گفت: با همکاری آموزش و پرورش مهریز نرخ ایاب و ذهاب مدارس مصوب شد به طوری که برای دانش آموزان مقطع ابتدایی برای 9 ماه تحصیلی برای داخل شهری 180 هزار تومان و برای حومه 225 هزار تومان دریافت می‌شود.

یزدی افزود: برای دانش آموزان مقطع دبیرستان نیز برای 9 ماه تحصیلی برای داخل شهری 225 هزار تومان و برای حومه 280 هزار تومان دریافت می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سازمان حمل و نقل همگانی مهریز 65 مینی بوس، 10 اتوبوس، 25‌ تاکسی، 35 کرایه یزد- مهریز و 170 دستگاه خودروی آژانس را تحت پوشش و نظارت خود قرار داده که روزانه بیش از 4 هزار نفر مسافر را در درون و برون شهری خدمات حمل‌ونقل ارائه می‌دهند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.