ID : 7782509
امام جمعه بافق خطاب به منتقدین؛

سختی که الان می کشم در زندان طاغوت نکشیده ام/ پیگیر مشکلات بافق هستم


امام جمعه بافق خطاب به منتقدین گفت: ما به رهبری منصوبیم و شما ما را نیاورده اید که بخواهید ما را ببرید و بنده خوشحال هستم اگر بگویند از فردا دیگر نماز جمعه نخوانم.

به گزارش یزد رسا به نقل از بافق نیوز، امام جمعه شهرستان بافق درخطبه  اول نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) به بیان احادیثی از آن امام همام پرداخت و عنوان داشت: درچندین سال امامت امام صادق (علیه السلام)، ایشان درپی آگاهی دادن به تمام مردم جامعه خود بود وبا ارسال نمایندگانی به گوشه وکنار جامعه اسلامی درپی مقابله با بعضی افکارانحرافی آنروز جامعه اسلامی بودند.پس ازآگاهی منصور دوانیقی (لعنت الله علیه) ازاقدامات فرهنگی امام برای بیداری جامعه،وی بارها به ایشان جسارت کردوحتی خانه امام(علیه السلام)را آتش زد و آن امام را درچنین روزی به شهادت رساند.

حجت الاسلام سلیمانی درابتدای خطبه دوم ،درآستانه هفته دولت ،یک سال گذشته را به دولت مردان خسته نباشید گفته با اشاره به نامگذاری سال تلاش بیش از پیش مسئولین و مردم دراین زمینه را خواستارشد .

در ادامه امام جمعه بافق با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهیدان دولت،علو درجه این شهیدان را ازخداوند متعال خواستارشد.

وی سپس درباره مسائل معدن به مکاتبات خود درزمان دولت گذشته اشاره کرد و عنوان داشت: کار امام جمعه کار اجرایی نیست ؛ بلکه کارهای فرهنگی به دست اوست.

وی همچنین عنوان داشت بنده تعامل خوبی هم با شورای قبل و هم با شورای فعلی داشته ام  که از کارهای انجام گرفته به حوزه علمیه برادران و خواهران ومسکن اساتید و طلاب متاهل و..  می توان اشاره کرد.

حجت الاسلام سلیمانی نارضایتی خود از غیبت هایی که مضمون آن بی تفاوت بودن وی نسبت به مسائل شهر است و پشت سر او گفته می شود را اعلام داشت و گفت: کار من ،کار فرهنگی است ، هیچ کس 100درصد درکار خود موفق نیست .بنده نسبت به سن خود، فعالیتم را انجام می دهم .

هر کس به بنده انتقاد دارد نباید درملاء عام بگوید بلکه باید به دفتر ائمه جمعه درخیابان همت درتهران انتقال دهد.

وی همچنین عنوان داشت ما به رهبری منصوبیم و شما ما را نیاورده اید که بخواهید ما را ببرید و بنده خوشحال هستم اگر بگویند از فردا دیگر نماز جمعه نخوانم.

خطیب نماز جمعه بافق به سختی های این کار اشاره کرد وعنوان داشت سختی که من الان می کشم درزندان  طاغوت آن را نکشیده ام.

 

وی عنوان داشت: بنده به مسئولین تذکر داده ام ؛ آنها نیز درحال تلاش برای رفع مشکل هستند . هیچ دولتی نمی خواهد رو در روی مردم قرار گیرد.این هایی که دستگیر شده اند نه اختیارشان دست من است ، نه دست مسئولین شهر ؛ بلکه دست مسئولین استان است که انشاالله با رایزنی ها آزاد شده و به خانه هایشان برگردند .

 

حجت الاسلام سلیمانی افزود :من رضایت ندارم کسی غیبت مرا بکند . به فاطمه زهرا و به مادرم زهرا ( س ) فردای قیامت دامنشان را خواهم گرفت. بنده منصوب به ولایت فقیه بوده و تا روزی که هستم دفاع می کنم. بنده حرف زیاد دارم و نمی خواهم تشنج ایجادشود.

وی درمورد جلسه مسجد جامع گفت: چرا آقایان بعد از صحبت با وزیر به من نگفتند که قانع نشدند، که اگر گفته بودند وزیر و استاندار را به اتاقی می بردم و می گفتم آقایان قانع نشدند.

وی همچنین عنوان داشت: نباید حق مردم و شهرستان ضایع شود ،باید به این شهرخدمت شود ،عقب ماندگی ها جبران شود ،اتحاد را رمز رفع مشکلات دانست و بیان کرد: با درک موقعیت ایران و جهان باید گام برداشت.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.