ID : 32582846
9 دی در کلام بخشدار مرکزی ابرکوه؛

سرافرازی نظام و رهبر هدف همه جناح های سیاسی باشد


بخشدار مرکزی ابرکوه گفت: 9 دی روز وحدت و همبستگی ملی است که با خلق حماسه ای بزرگ توسط مردم و تدابیر مقام معظم رهبری رخ داد و مشت محکمی بر دهان استکبار زد.

به گزارش یزد رسا، محمد جواد آقایی بخشدار مرکزی ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، در خصوص اهمیت و ضرورت گرامیداشت 9 دی اظهار کرد: 9 دی روز همبستگی و یکی شدن همه اقشار جامعه اسلامی و ملت ایران بود.

آقایی با تأکید بر اینکه 9 دی روز وحدت دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی است، افزود: همه ما کشور و رهبر عزیزمان را دوست داریم و همگی به عقاید و ارزش هایمان احترام می گذاریم.

وی تصریح کرد: بعضاً تفکرات خاصی در مسائل اجرایی و سیاسی کشور وجود دارد، که برخی معتقد به اصلاح روند گذشته آن هستند و برخی می گویند در کنار این اصلاح، اصولی هم باید رعایت شود؛ که نشان می دهد ما نظامی اصلاحی و اصولی داریم.

بخشدار مرکزی ابرکوه اذعان کرد: ولی همه این عقاید و تفکرات مختلف در نهایت به سربلندی و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ختم می شود. مردم در هر جناحی اصولگرا، اصلاح طلب و... عزت و اقتدار کشور، رهبر و نظام را می خواهند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: لذا اگر تا کنون ارشادات، رهنمودها و تدابیر رهبری نبود، این کشور به ساحل موفقیت نمی رسید.

آقایی در پایان تصریح کرد: بنابراین روز وحدت دیگری با عنوان خلق حماسه ای بزرگ در 9 دی سال 1388 در کشور ما، توسط مردم و تدابیر مقام معظم رهبری رخ داد، که مشت محکمی بر دهان استکبار بود.

انتهای پیام/ ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.