ID : 39807925
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

سردار سلیمانی در بهترین زمان و مکان به شهادت رسید/ وصیت‌نامه حاج قاسم چراغ راه جامعه است


سردار حاجتی گفت: حاج قاسم در بهترین زمان و بهترین مکان به شهادت رسید، او شهید شد تا ولایت بماند.

به گزارش یزدرسا، سردار عبدالرضا حاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان سه‌شنبه شب در مراسم گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در یزد گفت: قبل از وقوع انقلاب اسلامی، ایران را نماینده آمریکا در شرق دنیا می‌دانستند به همین جهت وقوع انقلاب ضربه‌ای بزرگی به آمریکا وارد کرد.

وی افزود: تمام نظریه‌پردازان آن زمان تصور می‌کردند که امام خمینی راه به جایی نخواهد برد چون ایران به عبارتی مستعمره آمریکا بود و کسی قدرت این را ندارد که مقابل آمریکا بایستد.

رزمنده و راوی دفاع مقدس اظهار داشت: البته همه آزادگان در تمام دنیا نگاهشان به انقلاب اسلامی ایران بود تا معادلات دنیا را به هم بزند.

حاجتی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در جایی به وقوع پیوست که بزرگترین پایگاه اقتصادی و سیاسی آمریکا بود.

وی عنوان کرد: آمریکا بعد از وقوع انقلاب اسلامی برای ضربه به انقلاب تلاش کرد همسایگان ایران را علیه ایران تجهیز کند و با همین هدف صدام را علیه کشورمان تحریک کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان کرد: تمام دنیا علیه ایران بودند تا مکتب اسلام و شیعه امیرالمؤمنین به جهان صادر نشود اما به هدف‌شان نرسیدند.

حاجتی تأکید کرد: هشت سال بهترین جوانان‌مان را از دست دادیم اما یک وجب خاک کشورمان را از دست ندادیم.

وی اضافه کرد: دشمنان ایران وقتی که دیدند جنگ را هم باختند و در جنگ نتوانستند به اهداف‌شان برسند، فتنه‌های جدیدی را در دستور کار قرار دادند که بزرگترین آن‌ها فتنه سال 88 بود.

رزمنده و راوی دفاع مقدس تصریح کرد: جنگ تمام شد و یک وجب خاک میهن را از دست ندادیم، اما صدام که قرار بود سه روزه خوزستان و یک هفته‌ای جمهوری اسلامی را بگیرد عاقبتش چی شد!

حاجتی با بیان اینکه کشوری که قهرمان نداشته باشد مرده است، یادآور شد: تاریخ شرافت کشور ما شهدا هستند و تردیدی نیست که امروز نیز شهدا زنده‌اند و در بین ما حضور دارند.

وی اظهار داشت: ما سردار حاج قاسم سلیمانی را نشناخته‌ایم او معرفت داشت مردم‌دار و اهل مردم بود؛ حاج قاسم سلیمانی مرید ولایت بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: یکی از نظریه‌پردازان برجسته روسی می‌گوید پیاده‌روی اربعین شبیه یک رخداد آخرالزمانی است و این یک تحول اساسی در مقیاس جهانی است.

حاجتی تأکید کرد: آمریکایی‌ها داعش را ایجاد کردند که ظرف 72 ساعت سه استان عراق را به طور کامل محاصره کرد. داعش از جایی به هزار متری کاخ بشار اسد و از جایی به 500 متری حرم حضرت زینب (س) رسیده بود؛ البته صدام هم روزی گفته بود آمده‌ایم که بمانیم.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی را همه اعم از مسلمانان،  مسیحیان و همه اقوام و گروه‌ها دوست داشتند.

رزمنده و روای دفاع مقدس بیان کرد: حاج قاسم در بهترین زمان و بهترین مکان به شهادت رسید، او شهید شد تا ولایت بماند. اگر حاج قاسم را دوست دارید وصیت‌نامه‌اش را بخوانید محور وصیت‌نامه حاج قاسم نظام اسلامی و ولایت است.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.