ID : 39854896
کارشناس هواشناسی استان یزد:

سردترین منطقه استان یزد دمای ۱۲- درجه را تجربه کرد/ یخبندان در ارتفاعات استان ادامه دارد


دهقانی کارشناس هواشناسی استان یزد با بیان اینکه یخبندان در ارتفاعات استان ادامه دارد، گفت: سردترین منطقه استان یزد دمای ۱۲- درجه را تجربه کرد.

احسان‌الله دهقانی کارشناس هواشناسی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، به وضعیت دمای هوا در استان اشاره کرد و گفت: شب گذشته یکی از سردترین شب امسال در استان یزد بود و درجه هوای شهر یزد به منفی ۳ درجه سانتی گراد رسید.

وی با بیان اینکه یکی از سردترین نقاط در استان یزد، اسفندآباد ابرکوه با منفی ۱۲ درجه بود، افزود: شهرستان اشکذر منفی ۱۱ درجه، شهرستان میبد منفی ۱۰ درجه و به نوعی تمامی مراکز شهرستان‌های استان یزد دمای زیر صفر را تجربه کردند.

دهقانی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود از امروز روند افزایشی دما را در استان یزد داشته باشیم، اذعان داشت: روز گذشته دمای شهر یزد در گرمترین زمان خود به ۱۲ درجه رسیده بود که امروز به دو درجه افزایش به ۱۴ درجه می‌رسد و تا پایان هفته به ۱۶ درجه نیز خواهد رسید.

کارشناس هواشناسی استان یزد با بیان اینکه در ارتفاعات استان شاهد یخبندان خواهیم بود، گفت: به مرور و تا پایان هفته از شدت یخبندان و برودت هوا کاسته خواهد شد.

وی از افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوای شبانه یزد خبر داد و افزود: پایداری هوا تا روز چهارشنبه ادامه دارد و در مناطق صنعتی و پرتردد استان انباشت آلاینده‌های جوی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/خ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.