ID : 23469763
فرماندار اشکذر

سرشماری نفوس و مسکن مقوله ای برای تصمیم گیری های آینده


فرماندار اشکذر با اشاره به اهمیت بحث سرشماری به عنوان مقوله ای برای تصمیم گیری های آینده، افزود: ثبت اطاعات به ویژه در مرحله اینترنتی باید در اولویت قرار بگیرد.

 به گزارش یزدرسا به نقل از نسیم صادق، فرماندار اشکذر در نشست شورای اداری شهرستان ضمن تاکید بر اجرای درست سرشماری نفوس و مسکن، این طرح را مسئله مهمی برای شهرستان اشکذر دانست و اظهار داشت: هشتمین دوره عمومی سرشماری نفوس و مسکن در دو مرحله اینترنتی و حضوری در مهرماه و آبان ماه سال جاری در شهرستان اجرا می شود.

"محمد علی شاه حسینی" فرماندار اشکذر با اشاره به اهمیت بحث سرشماری به عنوان مقوله ای برای تصمیم گیری های آینده، افزود: ثبت اطاعات به ویژه در مرحله اینترنتی باید در اولویت قرار بگیرد.

وی اجرای درست سرشماری را ماموریت مهم شهرستان دانست و تاکید کرد: تمام دستگاه های اجرایی شهرستان که در بحث سرمشاری عمومی نفوس و مسکن دخیل هستند موظف به همکاری تمام و کمال با آمران این طرح ملی می باشند.

فرماندار اشکذر در ادامه ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، این هفته را بهترین فرصت برای پاسداری از ارزش های ایجاد شده توسط غیور مردان مدافع حریم عزت و استقلال کشور دانست و گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و از خود گذشتگی های مردانی است که برای حفظ دین خود و سربنلدی خاکشان مردانه جنگیدند.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.