ID : 9989727
امام جمعه ابرکوه با نزدیک شدن به 15 دی:

سرفصل های بیانات رهبری در ابرکوه مورد توجه قرار نگرفته است


امام جمعه ابرکوه در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: 15 دی، مناسبتی جاودان و ماندگار در تاریخ دیار باستانی ما است که همه از سرفصل ها و نکات حکمت آمیز بیانات رهبری به این شهر غفلت کرده و در تبلیغات مورد توجه قرار ندادیم.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، صبح روزگذشته جلسه شورای اداری با حضور حجت الاسلام طالبی بازرس کل استان و مسئولین شهرستان در محل فرمانداری ابرکوه برگزار شد.

 

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه اظهار داشت: مدیران ما به اعتبار دیدگاه مکتبی و مذهبی که دارند معذور به نظارت هستند، اولا خداوند ناظر ما است دوما دو مامور ناظر همیشه همراه ما کرده است. مدیران ما پاک نیت و پاک دست هستند. زیر مجموعه هر مرکز اداری بایستی در بحث نظارتی، مقبول و اصولی باشد.

 

حسینی با نزدیک شدن به سالروز ورود مقام معظم رهبری به ابرکوه تصریح کرد: مناسبت 15 دی، یک مناسبت جاودان و ماندگار در تاریخ این دیار باستانی است که ما همه از سرفصل ها و نکات حکمت آمیز بیانات رهبری به این شهر غفلت کرده و در تبلیغات مورد توجه قرار ندادیم.

 

وی اضافه کرد: ایشان وقتی به ابرکوه تشریف آوردند به چند نکته عنایت فرمودند ابرکوه شهری کهن با فکری جوان، ابرکوه منطقه کویری و نامدار و ... ولی در مکاتبات و تبلیغات، در ادارات چقدر روی این موضوعات کار شده و تیتر شده است.

 

امام جمعه ابرکوه خاطر نشان کرد: البته از کسانی که در ماندگاری این روز مثل نامگذاری تقاطع ورودی شهر به نام 15 دی و همچنین راه اندازی روزنامه 15 دی با تلاش یک خبرنگار، همکاری داشتند تشکر می کنیم. ستادی به نام 15 دی تشکیل شود تا برنامه ریز این تاریخ ماندگار و مناست جاودان برای شهرستان ابرکوه باشد.

 

حسینی با اشاره به جریان حاشیه نشینی یکی از خبرنگاران شهرستان گفت: بخش خبر و اطلاع رسانی آیینه تمام نمای وجه شهرستان است، با این توصیف اگر در این بخش ضعیف باشیم شهرستان افت پیدا می کند.

 

وی یادآور شد: در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه مصوب شد که دستگاه های اجرایی و یا دستگاه هایی که توانمندی بیشتری دارند، هزینه ی فعالیت خبرنگاران را به صورت کارشناسانه محاسبه کرده و از بودجه خود، حق الزحمه ای به آنها بپردازند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.